תפריט

עורך דין נזיקין

במקרים של נזקי גוף או נזק לרכוש אשר נגרמו בעקבות תאונה כלשהי, מומלץ לפנות לעורך דין נזיקין לבדיקת עילת התביעה בגין הנזק שנגרם. ההתנהלות במסגרת תביעות בתחום הנזיקין והביטוח דורשת ידע רב בפקודת הנזיקין, חוקי הביטוח הלאומי, חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, חוק חוזה הביטוח, זכויות החולים ועוד.

חשוב מאד לקבל יעוץ משפטי מקצועי מעורך דין נזיקין בהקדם האפשרי וסמוך ככל הניתן להתרחשות התאונה או האירוע שבגינו יש תביעה נזיקית. ככל שמתרחקים בזמן מהאירוע גובר הקושי לבסס ראיות שיסייעו לאחר מכן בהוכחת התביעה ואף לאסוף עדויות מעדים רלבנטיים להתרחשות האירוע.

תביעות מסוג זה דורשות מצד עורכי הדין העוסקים בתחום, הבנה והתנהלות מול גורמים מקצועיים שונים כמומחים רפואיים, מומחי בטיחות, שמאי ביטוח, מהנדסים, רואי חשבון ועוד. כמו כן בשלבים שמיד לאחר האירוע ישנה הזדקקות ופניה לגורמים שונים כמו מוסדות רפואיים, משטרה, כיבוי אש וכו'. במסגרת הפניות הללו נמסרת בין היתר גרסה עובדתית וחשוב שהיא תהיה אחידה ומדויקת.

 

מה כולל תחום הנזיקין

תחום הנזיקין כולל בתוכו מגוון תחומים כגון נזקי גוף, אשר כוללים בתוכם תאונות דרכים, תאונות עבודה וכן רשלנות רפואית, ונזקים שנגרמו במהלך אירועים אחרים, שאינם במסגרת העבודה או הנסיעה ברכב מנועי (לדוגמא נפילה ברחוב, נפילה בחדר כושר, נפילה בבריכה ועוד). בנוסף, כוללים הנזקים כאב וסבל,  וכן פגיעה בשם הטוב או באוטונומיה של אדם.

אלה עלולים להגיע עד כדי נזק רגשי או שכלי, כפי שקורה לא אחת במקרים של הפרעות פוסט טראומטיות לאחר תאונת דרכים. תת תחום נוסף בתחום הנזיקין הינו נזקי רכוש הכוללים בתוכם נזקים שנגרמים לדירה, לבית עסק, לרכב  או לכל רכוש אחר, בעקבות אירועי שריפות, שיטפונות, פריצות, ליקויי בנייה, אסונות טבע וכו'.

ניהול מושכל של תביעות נזיקין בידי עורך דין מנוסה הוא מפתח להצלחתן. על מנת לקבל פיצוי מקסימלי בגין נזקי גוף לאחר תאונה או מחלה, או בשל נזקי נפש או רכוש, על הנפגע לפעול באופן מושכל, המבוסס על היכרות מעמיקה עם החוק. תביעות לפיצויים בגין נזקי גוף, נפש או רכוש, יכולות להיות מורכבות ומסובכות ביותר, ומצריכות מיומנות מקצועית, וייצוג של עורך דין נזיקין בעל ידע נרחב וניסיון רב בתחום.

מומלץ לפנות לעורך דין נזיקין מנוסה בשלב מוקדם ככל שניתן לאחר האירוע, וזאת על מנת להדריך את הנפגע מבעוד מועד לגבי הדרך הנכונה לפעול לצורך הטיפול בתיק תביעה לפיצויים בגין נזקי גוף, נפש או רכוש.

ניסיון עשיר בתחום תביעות נזקי גוף, רכוש ובכללם

למשרדנו ניסיון עשיר בתחום תביעות נזיקין הן נזקי גוף והן נזקי רכוש ובכללם:

  1. תאונות עבודה
  2. תאונות מדרכה
  3. תאונות תלמידים
  4. תביעה בגין נזקי שריפה
  5. תביעות בגין נזקי הצפה
  6. תביעות בגין נזקי פח
  7. רשלנות רפואית
  8. תביעה בגין נשיכת כלב
  9. תביעה בגין נזקים ממוצרים פגומים
  10. תאונות בבריכה
  11. תאונות חדר כושר
בס"ד

עורך דין שי סולטן

האיש שלכם בתחום הנזיקין

 

המלצות כלליות לבחירת עו"ד בתחום הנזיקין

התמחות בתחום

פניה לעורך דין המתמחה בתביעות בגין נזקי גוף או תביעות ביטוח בעל הבנה רחבה ומעמיקה בנושא תגדיל את סיכויי הצלחת התביעה ומיצוי הפיצוי הכספי.

שכר טרחה

עלות שכר הטרחה של העו"ד נדרשת בד"כ מהגורם אשר אחראי לנזק, במרבית המקרים, שכר הטרחה נקבע על פי הצלחה. במקרים שבהם יש עילת תביעה מקובל ורצוי לקבוע כי שכר הטרחה ישולם בסוף התהליך לאחר קבלת הפיצוי.

 

ניסיון בתחום

חשוב ביותר לבדוק מהו הניסיון שיש למשרד ולעורך דין הנזיקין המטפל בתיק בתחום בו הנכם מבקשים להגיש תביעה. רק עורך דין מיומן ומנוסה אשר מכיר את התחום היטב יכול להביא לתוצאה מיטבית.

 

הכרות עם חברות הביטוח

רצוי לבחור עו"ד שיש לו הכרות עם חברות הביטוח, הביטוח הלאומי והארגונים השונים.

  • משרד עו"ד שי סולטן מתמחה במשפט מסחרי ובדיני ביטוח ונזיקין.
  • האמור לעיל הינו בגדר טור אישי, ואינו מהווה עצה כזו או אחרת לקוראים. הפועל על סמך האמור בטור, עושה זאת על אחריותו בלבד.
  • האמור לעיל כתוב בלשון זכר, אך מתייחס לשני המינים.
  • אין באמור לעיל כדי להוות ייעוץ משפטי, חוות דעת או תחליף ליעוץ משפטי אצל עו"ד, האמור לעיל אינו אלא תיאור כללי בלבד ולא מחייב של הנושאים. בכל מקרה ספציפי מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מעורך דין.

 

עורך דין נזיקין
עורך דין נזיקין

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

עו"ד שי סולטן בפייסבוק | עו"ד שי סולטן בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 37 ביקורות
×
js_loader