תפריט

סכסוכי שכנים על חניה

מתי פונים אל עורך דין מקרקעין בעקבות סכסוכי שכנים על חניה?

סכסוך שכנים על חניה נוצר בעיקר בשני מצבים: כאשר שכן אחד משתלט על חניה משותפת של כלל הדיירים, או כאשר הוא משתמש בחניה פרטית של אחד הדיירים. אם נתקלתם באחד מהמקרים לעיל, מומלץ לכם לפנות באופן מיידי אל עורך דין מקרקעין או עורך דין סכסוכי שכנים עם היווצרותו של הסכסוך.

פניה מוקדמת לעורך דין סכסוכי שכנים יכולה לחסוך לכם שעות של התדיינויות משפטיות ואף תקטין לכם את הנזקים וכל זאת תוך פניה מהירה לאפיקים המשפטיים הרלוונטיים והמהירים להביא לפתרון הסכסוך.

בס"ד

עורך דין שי סולטן

האיש שלכם בתחום הנזיקין

 

מהן הסמכויות שיש למפקח על המקרקעין?

למפקח על המקרקעין יש את כל הסמכויות שיש לבית משפט שלום בתביעה אזרחית. כך, לדוגמא, המפקח מוסמך להורות על מתן צו כספי, צו עיקול זמני, צו עשה, צו אל תעשה/מניעה, ועוד.

 

כיצד ניתן לאכוף את החלטת המפקח על המקרקעין?

ניתן לאכוף החלטת המפקח בסכסוך וצו ביניים כשם שאוכפים פסק דין או צו ביניים של בית משפט שלום, לרבות לעניין ההוצאה לפועל  וסעיף 6 לפקודת בזיון בית המשפט.

 

כיצד ניתן לערער על החלטת המפקח על המקרקעין?

על החלטת המפקח ניתן להגיש ערעור בפני בית המשפט המחוזי.

הגשת תביעה למפקח על המקרקעין על סכסוכי שכנים על חניה

בכל מקרה של סכסוך שכנים אשר לא ניתן לפתור אותו אלא באמצעות תביעה משפטית, יש להגיש תביעה אל הגורם המוסמך: המפקח על המקרקעין או בית המשפט. סעד התביעה יכול להיות צו מניעה, צו עיקול, פיצוי כספי וכדומה, הכול על פי נסיבות המקרה.כאשר סכסוך שכנים על חניה נוצר עקב שימוש של דייר בחנייה משותפת של כלל הדיירים, הסמכות לדון בסכסוך נתונה למפקח על המקרקעין.

לדוגמא- למפקח על המקרקעים סמכות לתת צו מניעה האוסר על השכן הנתבע להחנות את רכבו בחניה המשותפת השייכת לכלל הדיירים.עורך דין שי סולטן הינו בעל ניסיון רב בייצוג לקוחותיו בפני המפקח על המקרקעין באופן שיביא ללקוחותיו את התוצאות המשפטיות הטובות ביותר.

  • משרד עו"ד שי סולטן מתמחה במשפט מסחרי ובדיני ביטוח ונזיקין.
  • האמור לעיל הינו בגדר טור אישי, ואינו מהווה עצה כזו או אחרת לקוראים. הפועל על סמך האמור בטור, עושה זאת על אחריותו בלבד.
  • האמור לעיל כתוב בלשון זכר, אך מתייחס לשני המינים.
  • אין באמור לעיל כדי להוות ייעוץ משפטי, חוות דעת או תחליף ליעוץ משפטי אצל עו"ד, האמור לעיל אינו אלא תיאור כללי בלבד ולא מחייב של הנושאים. בכל מקרה ספציפי מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מעורך דין.
סכסוכי שכנים על חניה
סכסוכי שכנים על חניה

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

עו"ד שי סולטן בפייסבוק | עו"ד שי סולטן בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 37 ביקורות
×
js_loader