תפריט

פוליסת סיעוד כללית

כידוע לכל קופת חולים פוליסת ביטוח סיעודי משלה. לקופת החולים כללית הידועה בשמה שירותי בריאות כללית, קיימת פוליסת ביטוח סיעוד הנקראת “סיעודי מושלם פלוס” (כמובן שתלוי אם ביצעתם ביטוח סיעודי בקופה). פוליסת סיעוד כללית מבוטחת בחברת דקלה כאשר בשנת 2016 עבר ניהול הפוליסות להראל חברה לביטוח.

 

מה כוללת הפוליסה?

בקרות מקרה ביטוח זכאי המבוטח לתגמולי ביטוח.מהו מקרה ביטוח? כאשר המבוטח מוגדר במצב סיעודי על פי תנאי הפוליסה.

בס"ד

עו"ד ביטוח לאומי שי סולטן

האיש שלכם בחזית המשפטית

 

מהי תקופת המתנה?

כאשר חברת הביטוח מחליטה לשלם תגמולי ביטוח והפוליסה הופעלה, אזי התשלום למבוטח יחל רק לאחר 60 יום ממועד קרות מקרה הביטוח ולא מהיום בו החל להיות סיעודי.

בס"ד

עורך דין שי סולטן

האיש שלכם בתחום הנזיקין

 

אופן התשלום?

מבוטח אשר מאושפז במוסד סיעודי – התשלום הוא מסוג שיפוי- החזר הוצאות.מבוטח השוהה בביתו – התשלום מסוג פיצוי. תגמולי הביטוח יינתנו על פי הסכומים המצוינים בטבלה אשר בפוליסה על פי גיל כניסת המבוטח לפוליסה.

 

פוליסת סיעוד כללית – נושאים כלליים

אין שעות מטפל בפוליסת ביטוח של קופת חולים כללית.הביטוח לא יכסה מקרה ביטוח הנובע ממצב רפואי קודם שהוצהר עליו טרם ההצטרפות לפוליסה. תוקפו של סעיף זה יהיה ככתוב בפוליסה:במידה שגיל הכניסה של המבוטח הוא פחות מ-65 שנים- לתקופה שלא תעלה על שנה מתחילת תקופת הביטוח.במידה שגיל הכניסה של המבוטח הוא 65 שנים או יותר- לתקופה שלא תעלה על חצי שנה מתחילת תקופת הביטוח.

5 מקרים בהם פוליסת הביטוח הסיעודי אינה מכסה ומאפשרת לקבל תגמולי ביטוח

  1. אי שפיות, ניסיון התאבדות, שימוש בסמים או אלכוהול, פגיעה עצמית.
  2. מום מולד או מום שנגרם עקב ההיריון או הלידה.
  3. מקרים של איידס.
  4. מקרים כתוצאה מביקוע גרעיני או זיהום רדיואקטיבי.
  5. מקרה ביטוח כתוצאה מתאונת דרכים או תאונת עבודה או שירות צבאי פעיל.

 

תקופת תשלום תגמולי ביטוח סיעוד

התקופה בה המבוטח יהיה זכאי לקבלת תגמולי ביטוח סיעודי בפוליסה הינה לתקופה של 72 חודשים, אך לעיתים כאשר חברת הביטוח דוחה כיוי ביטוחי מגיעים הצדדים לפשרה בה המבוטח יהיה זכאי לפיצוי אך לתקופה מצומצמת יותר בכפוף להחזר פרמיות.

 

חברת הביטוח טענה שיש חריג בפוליסה של יקירכם? אתם או בן משפחתכם נמצאים במצב סיעודי?

תפנו לעו"ד סולטן להתייעצות ללא עלות וללא התחייבות.עורך דין שי סולטן הינו בעל ניסון רב ובעל הצלחות רבות ומוכחות בתביעות סיעוד נגד חברות ביטוח אשר דחו למבוטח את תביעתו לחברת הביטוח.משרד עו"ד שי סולטן מתמחה במשפט מסחרי ובדיני ביטוח ונזיקין.

 

  • האמור לעיל הינו בגדר טור אישי, ואינו מהווה עצה כזו או אחרת לקוראים. הפועל על סמך האמור בטור, עושה זאת על אחריותו בלבד.
  • האמור לעיל כתוב בלשון זכר, אך מתייחס לשני המינים.
  • אין באמור לעיל כדי להוות ייעוץ משפטי, חוות דעת או תחליף ליעוץ משפטי אצל עו"ד, האמור לעיל אינו אלא תיאור כללי בלבד ולא מחייב של הנושאים. בכל מקרה ספציפי מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מעורך דין.
פוליסת סיעוד כללית
פוליסת סיעוד כללית
רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

עו"ד שי סולטן בפייסבוק | עו"ד שי סולטן בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 37 ביקורות
×
js_loader