תפריט

שכר טרחה עורך דין תאונת דרכים

בניהול תיק לקבלת פיצויים בגין תאונת דרכים, שכר טרחת עורכי הדין הינו מוגבל בשונה מתביעת נזיקין רגילה. בתביעה לקבלת פיצויים בגין נזקי גוף אשר אירעה כתוצאה מתאונת דרכים רשאי עורך הדין לגבות שכר טרחה עד לתעריף המקסימלי אשר נקבע על ידי לשכת עורכי הדין.

 

ראו כללי לשכת עורכי הדין

(תעריף מקסימלי לשכר טרחה בטיפול בתביעות לפי חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים) בתקנות המתייחסות לשכר טרחת עורך דין בתיקי תביעות פיצויים לנזקי גוף בתאונות דרכים נקבע כי שכר הטרחה יחושב כאחוזים מתוך סכום הפיצויים אשר יפסק לטובת הנפגע. אופציה זו מקלה על הנפגע בתאונה לבחור עורך דין בעל ניסיון ובעל קבלות בתחום התאונות דרכים שכן מצופה כי כלל עורכי הדין ינהגו על פי הדין.

בס"ד

עורך דין שי סולטן

האיש שלכם בתחום הנזיקין

 

מגבלות שכר הטרחה

מגבלות שכר הטרחה קובעות את אופציות האחוזים של שכר הטרחה באופן הבא:

  1. אם הושגה פשרה בטרם הגשת תביעה לבית המשפט, שכר טרחת עורך הדין יהא בשיעור של לא יותר מ- 8% מסכום הפיצויים (בתוספת מע"מ).
  2. אם הושגה פשרה לאחר הגשת התביעה לבית המשפט, שכר טרחת עורך הדין יהא בשיעור של לא יותר מ 11% מסכום הפיצויים (בתוספת מע"מ).
  3. במידה שהתביעה הסתיימה בפסק דין שניתן בבית המשפט, שכר טרחת עורך הדין יהא בשיעור של לא יותר מ 13% מסכום הפיצויים (בתוספת מע"מ).

למען הסר ספק, גם חברות הביטוח ישלמו את שכר טרחת עורך הדין שלכם בכפוף למגבלות שכר טרחה בתיקי נזקי גוף בתאונות דרכים, וכאשר בית המשפט קובע פיצויים לתובע, חברת הביטוח מוסיפה לסכום שנקבע תשלום בגובה 8%/11%/13% בתוספת מע"מ, בהתאם לגובה שכר טרחת עורך הדין.

עורך הדין אינו רשאי לדרוש תשלום מעבר לקבוע בחוק, למעט אגרת בית משפט והוצאות הדרושות לניהול התיק. כמו כן, נפגעי תאונות דרכים ששילמו שכר טרחה מעבר לתעריף המירבי, זכאים להחזר הסכום העודף. נפגעת בעקבות תאונת דרכים? מגיע לך פיצוי כספי מחברת הביטוח של הרכב! לבירור והערכת תביעתך ללא התחייבות, צור קשר עם משרדנו.

  • עו"ד שי סולטן הינו סגן יו"ר ועדת ביטוח בלשכת עורכי הדין ובעל ניסיון רב בתביעות ביטוח ונזיקין.
  • אין באמור באתר ו/או בתכנים ו/או במאמרים שבו כדי לשמש ייעוץ משפטי או אחר ו/או חוות דעת משפטית או אחרת. השימוש באתר, בתכנים ובשירותים שמציע האתר אינם מהווים תחליף לייעוץ משפטי מקצועי אותו יש לקבל מעורך דין העוסק בתחום.

 

שכר טרחה עורך דין תאונת דרכים
שכר טרחה עורך דין תאונת דרכים

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

עו"ד שי סולטן בפייסבוק | עו"ד שי סולטן בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 37 ביקורות
×
js_loader