תפריט

עו"ד נזקי מים

דירתכם הוצפה? הצנרת התפוצצה? אין מי שיפצה אתכם? בשביל להשיב את המצב לקדמותו עליכם לשכור את שירותיו של עו"ד נזקי מים או עו"ד נזקי רכוש.

איך עורך דין נזקי מים יכול לעזור לכם?

עורך דין נזקי מים מקצוען יבדוק ראשית האם קיימת חברת ביטוח בתמונה תוך שהוא שולט בדיני הביטוח ואופן ההתנהלות של חברות הביטוח עם נותני השירותים מטעמם (שחר נזקי צנרת, פמי פרימיום מילגם וכו'). לאחר מכן יבדוק עו"ד נזקי המים מה מקור נזקי המים וזאת על ידי הבאת מומחה אשר יבדוק האם נזקי המים מקורם באיטום לקוי, צנרת פגומה, צינור של רכוש הבית המשותף ועוד.

קיימת חשיבות רבה לבדיקת מקור הנזילה שכן איתור מקור הנזילה הינו בעל חשיבות משפטית עצומה להמשך ההליך. כל זה חשוב גם על מנת שנדע את מי לתבוע. את כל זה עו"ד נזקי מים מקצוען ואיכותי אמור לדעת ובכך להשיג לכם פיצוי מקסימלי על הנזקים שנגרמו לדירתכם.

התמודדות עם חברת הביטוח

דוגמא נוספת לחשיבות איתור מקור הנזילה הינה שחברות הביטוח נוהגות השכם וערב לטעון טענה של איטום לקוי, כאשר ראש נזק איטום לקוי לרוב אינו מכוסה בפוליסות הביטוח מבנה או צד שלישי, ובשל כך הם אינן מוכנות לפצות את המבוטחים או נפגעי צד ג' על הנזקים שנגרמו.

בין אם את בעלי דירות שמקור הנזילה מדירתכם ובין אם אתם ניזוקים מומלץ כי תפנו לעו"ד נזקי מים על מנת שינחה אתכם משפטית איך לנהוג, שכן גם נציגי חברת הביטוח רואים את טובת חברת הביטוח בראש ובראשונה ולא את טובת המבוטח.

לרוב במקרי הצפות ונזקי מים חברות הביטוח שולחות שמאי מטעמן על מנת שיעריך את הנזקים ויאתר את מקור הנזילה. חשוב מאוד כי עו"ד נזקי מים ורטיבות יהיה מעורב בכל התהליך על מנת שינחה אתכם להביא בעלי מקצוע מטעמכם, קל וחומר כאשר מדובר בנזקי מבנה ורכוש גבוהים במיוחד.

בס"ד

עורך דין שי סולטן

האיש שלכם בתחום הנזיקין

 

לסיכום

במקרה של נזק צנרת או נזק מים מומלץ להיוועץ עם עורך דין שי סולטן ממשרדנו שהינו עורך דין נזקי מים מהמובילים בתחום על מנת שילווה אתכם מתחילת מקרה נזקי המים ועד לקבלת הפיצוי. זכרו במקרה בו חברת הביטוח דחתה את תביעתכם לפיצוי או משלמת פיצוי חלקי בלבד עבור נזקי הרכוש, יש לפנות מיד לעו"ד שי סולטן על מנת שייבחן את מקרה הביטוח ואת סיבת הדחייה.

עו"ד שי סולטן- הפתרון לנזקי צנרת ומים! משרד עו"ד שי סולטן מתמחה במשפט מסחרי ובדיני ביטוח ונזיקין.

  • האמור לעיל הינו בגדר טור אישי, ואינו מהווה עצה כזו או אחרת לקוראים. הפועל על סמך האמור בטור, עושה זאת על אחריותו בלבד.
  • האמור לעיל כתוב בלשון זכר, אך מתייחס לשני המינים.
  • אין באמור לעיל כדי להוות ייעוץ משפטי, חוות דעת או תחליף ליעוץ משפטי אצל עו"ד, האמור לעיל אינו אלא תיאור כללי בלבד ולא מחייב של הנושאים. בכל מקרה ספציפי מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מעורך דין.
עו_ד נזקי מים
עו_ד נזקי מים
רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

עו"ד שי סולטן בפייסבוק | עו"ד שי סולטן בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 37 ביקורות
×
js_loader