תפריט

דחיית תביעת אלצהיימר

מחפשים מידע על דחיית תביעת אלצהיימר? בואו לימדו עוד על ההליך מול חברת הביטוח, בחינת התביעה, הטיפול בדחיית התביעה, ועוד. כל זאת ועוד, בעמוד זה.

לצערנו מחלת אלצהיימר (דמנציה) הינה מחלה אשר נפוצה מיום ליום בגילאים שונים באוכלוסייה. חברות הביטוח נוהגות לדחות תביעות לקבלת תגמולי ביטוח סיעוד בגין מחלת האלצהיימר בטענה כי מחלה זו אינה גורמת למבוטח למצב סיעודי המזכה בתגמולי ביטוח.

 

דחיית תביעת אלצהיימר – בחינת התביעה

בבואה של חברת הביטוח הסיעודי לבחון את תביעתו של חולה האלצהיימר לקבלת תגמולי ביטוח סיעודי, היא מעריכה את נכותם של חולי אלצהיימר על ידי בדיקת ADL (Activities of Daily Living). כפי שציינו במאמרים קודמים, בדיקה זו בוחנת את היכולת התפקודית של המבוטח לביצוע פעולות בסיסיות ביום יום. אלא מאי?

חולי אלצהיימר לרוב אינם מודעים לעצמם ולסביבה ואינם יכולים לשתף פעולה באופן בסיסי עם הקרובים אליהם ומשכך חברות הביטוח מנצלות מצב זה של חולה האלצהיימר וטוענות כי הוא אינו במצב סיעודי שכן הוא יכול לבצע פעולות בסיסיות כאשר ברור לכל כי מדובר בטענה מופרכת, שכן חולה אלצהיימר אינו במודע כלל האם הוא צריך להתקלח וכמה פעמים הוא התקלח ביממה האחרונה אם בכלל?

לצערנו לא רק חולי האלצהיימר מצויים במצב סבוך זה. דוגמא נוספת אפשר לראות אף במקרים של דחיית פנסיית נכות, דחיית תביעת פרקינסון (עו"ד דחיית תביעת פרקינסון).

זכרו, אם מישהו מיקירכם נמצא במצב של אלצהיימר או בתביעת פרקינסון, מומלץ ביותר להיוועץ עם עורך דין ביטוח סיעודי או עורך דין תביעת פרקינסון או עורך דין תביעת אלצהיימר על מנת שיציג לכם את זכויותיכם הביטוחיות והרפואיות תוך ליווי משפטי למימוש זכויות רפואיות. היוועצות זו תעלה לכם כסף אך תחסוך לכם הרבה כסף, זמן, עוגמת נפש ואיכות חיים למבוטח הסיעודי.

 

עורך דין תביעות אלצהיימר

עורך דין תביעת אלצהיימר מכיר את הטריקים של חברות הביטוח אשר "מושכות" זמן בטיפול בתביעת המבוטח הסיעודי וכל זאת על מנת שהמבוטח ימות, יוותר והבעיה תיפתר מאליה. כל חודש שחברת הביטוח לא משלמת תגמולי ביטוח סיעוד לחולה אלצהיימר זה רווח כלכלי נטו שלה והפסד כלכלי אדיר לחולה אלצהיימר אשר עלות טיפול בו נאמדת באלפי שקלים מדי חודש.

משרדי עורכי דין טוב ידע להתנהל מול חברת הביטוח וליצור עליה לחץ לשלם תגמולי ביטוח סיעוד ומהר. משרדי עורכי הדין 'שי סולטן', עורך הדין סולטן הינו בעל התמחות ספציפית בייצוג והופעה בבתי משפט, ליטיגציה תוך התמודדות יומיומית מול חברות ביטוח ובאמתחתו עשרות מקרים בם הצליח וניצח חברות ביטוח במקרים של דחיית תביעות אלצהיימר.משרדנו מגיש תביעות סיעוד עבור מבוטחים חולי אלצהיימר שתביעתם נדחתה.

בס"ד

עו"ד ביטוח לאומי שי סולטן

האיש שלכם בחזית המשפטית

 

משרד עו"ד שי סולטן מתמחה במשפט מסחרי ובדיני ביטוח ונזיקין.

  • האמור לעיל הינו בגדר טור אישי, ואינו מהווה עצה כזו או אחרת לקוראים. הפועל על סמך האמור בטור, עושה זאת על אחריותו בלבד.
  • האמור לעיל כתוב בלשון זכר, אך מתייחס לשני המינים.
  • אין באמור לעיל כדי להוות ייעוץ משפטי, חוות דעת או תחליף ליעוץ משפטי אצל עו"ד, האמור לעיל אינו אלא תיאור כללי בלבד ולא מחייב של הנושאים. בכל מקרה ספציפי מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מעורך דין.
דחיית תביעת אלצהיימר
דחיית תביעת אלצהיימר
רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

עו"ד שי סולטן בפייסבוק | עו"ד שי סולטן בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 37 ביקורות
×
js_loader