תפריט

עורך דין ביטוח סיעודי

במאמר זה תלמדו על יתרונות וחשיבותו של עורך דין ביטוח סיעודי בתביעות סיעוד מול חברות הביטוח השונות, הפיצויים האפשריים, ועוד.

היום כולם כבר יודעים – מימוש זכויות וקבלת פיצויים בפוליסות ביטוח סיעודי זה לא דבר פשוט וכמעט תמיד יש לשכור שירותי עורך דין ביטוח סיעודי על מנת שידאג למימוש זכויותיכם הביטוחיות והסיעודיות. חברות הביטוח פועלות כבדרך של מדיניות לכאורה לדחות כמעט כל תביעת סיעוד בטענה שהמבוטח הסיעודי אינו עומד בתנאי הפוליסה. לכן לא נותרה לכם ברירה ואתם צריכים לצידכם ליווי מקצועי של עורך דין דחיית תביעת סיעוד.

 

עורך דין ביטוח סיעודי – יתרונותיו הבולטים

אם החלטתם לתבוע את חברת הביטוח בגין תביעת ביטוח סיעודי מומלץ לכם להגיע בליווי עו"ד ביטוח סיעודי. עו"ד ביטוח סיעודי ייגע להגדיל את הסיכויים שלכם לקבלת תגמולי ביטוח. ברגע שישנה התערבות של עו"ד תביעות סיעוד, חברות הביטוח יודעות שוויתור לא יהיה כאן אלא מלחמה על זכויות המבוטח, ולכן ברגע שמערבים עורך דין תביעות סיעוד חברת הביטוח הופכות להיות ענייניות יותר ושואפות לסיום התיק בפשרה.

עו"ד ביטוח סיעודי הוא בעצם עו"ד דחיית תביעות סיעוד. עו"ד תביעות סיעוד יידע להילחם מול חברת הביטוח ולהראות לה את נקודות התורפה בפוליסה או בבדיקה שביצעה למבוטח או באי חובת גילוי ועוד עילות פסילה כאלו ואחרות שחברות הביטוח טוענות בכדי לא לשלם למבוטח הסיעודי.

בס"ד

עורך דין שי סולטן

האיש שלכם בתחום הנזיקין

 

מהירות ומקצועיות

עו"ד ביטוח סיעודי נמדד בכך שאינו מקבל את תשובות חברת הביטוח כראה וקדש. לעיתים על אף שנראה לנו שהטענות שלנו ברורות וחד משמעיות, אין הם מקבלות ביטוי לכך עם תנאי הפוליסה. לפיכך, יש צורך בעו"ד דחיית תביעת סיעוד בכדי שיביא פתרון למבוטח הסיעוד.המהירות בניהול תביעות סיעוד חשובה לאין ערוך.

עלות טיפול סיעודי מדי חודש יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים ולכן לחשיבות של ניסיון, מהירות ומקצועיות עורך דין דחיית תביעת סיעוד יש משמעות רבה לזמן בו תקבלו את הפיצוי המגיע לכם.עו"ד ביטוח סיעודי אשר הינו בעל ניסיון מבין היטב את מרוץ הזמנים ויודע לתכנן את ניהול התיק בצורה שתביא למבוטח מקסימום פיצוי במינימום זמן.הצטרפו גם אתם לקהל הלקוחות המרוצה של משרדנו • אנו נתמודד עבורכם מול חברת הביטוח.

משרדנו מוביל בהשגת פיצויים מקסימליים בתביעות ביטוח סיעודי

קרה לכם שקיבלתם סירוב מחברת הביטוח בקשר עם תביעת ביטוח סיעודי?קרה לכם שחברת הביטוח מבקשת עוד ועוד מסמכים ולא נותנים לכם תשובה סופית האם יש כיסוי ביטוחי או שמא לאו?קרה לכם שחברת הביטוח טוענת שלא גיליתם לה מצב רפואי ולכן הפוליסה לא מכוסה?

עורך דין לביטוח סיעודי שי סולטן וצוות משרדו ילחמו עבורכם מול חברת הביטוח וישיגו לכם פיצויים מרביים. הידע והניסיון של עו"ד שי סולטן, כמו גם העובדה כי בעבר ייצג חברות ביטוח, מאפשר לו להעריך את הסיכון בתיק ולנהל תביעת סיעוד נגד חברת הביטוח, בצורה המיטבית ביותר, כמו גם הטיעונים המשפטיים וההבנה בקריאת פוליסות ביטוח, הם אלו אשר יגרמו לכך שתקבלו פיצויים ותגמולי ביטוח מחברת הביטוח.

למרבה הצער, מבוטחים רבים נאלצים להתמודד מול טענות חברת הביטוח כי אינם זכאים לפיצויים מכוח הביטוח סיעודי למרות שבעצם מצבם הרפואי והמשפטי מקנה להם את הזכות המלאה לכך.במצב דברים זה צריך לפנות אל עורך  דין המתמחה בפוליסות ביטוח סיעודי ואשר מכיר את הזכויות המוקנות בהתאם לפוליסת הביטוח הסיעודי תוך שהוא פועל ללא דיחוי להגשת תביעת ביטוח סיעודי.

 

חשוב לדעת

כי בשונה מתביעת ביטוח רגילה, בדחיית תביעת סיעוד כל עוד חברת הביטוח לא חויבה לשלם את הפיצוי למבוטח, היא מרוויחה כסף.

קרי זמן שווה כסף ומשכך אין מנוס מלצאת למלחמה מול חברת הביטוח ומשכך יש לשכור שירותי עו"ד דחיית תביעת סיעוד, ויש לעשות זאת ללא דיחוי שכן עלות טיפול במבוטח סיעודי יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים מדי חודש, ומשכך על עורך דין ביטוח סיעודי לשקול את את התנאים המשפטיים בתיק והן את מצבו הסיעודי של המבוטח וזאת בכדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר עבורו.

אם אתם זקוקים לעורך דין לביטוח סיעודי, הצטרפו גם אתם לקהל הלקוחות המרוצה של משרדנו • אנו נתמודד עבורכם מול חברת הביטוח.

  • משרד עו"ד שי סולטן מתמחה במשפט מסחרי ובדיני ביטוח, נזיקין ורשלנות רפואית.
  • האמור לעיל הינו בגדר טור אישי, ואינו מהווה עצה כזו או אחרת לקוראים. הפועל על סמך האמור בטור, עושה זאת על אחריותו בלבד.
  • האמור לעיל כתוב בלשון זכר, אך מתייחס לשני המינים.
  • אין באמור לעיל כדי להוות ייעוץ משפטי, חוות דעת או תחליף ליעוץ משפטי אצל עו"ד, האמור לעיל אינו אלא תיאור כללי בלבד ולא מחייב של הנושאים. בכל מקרה ספציפי מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מעורך דין לביטוח סיעודי.

 

שאלות ותשובות בנושא עורך דין ביטוח סיעודי

בס"ד

עו"ד ביטוח לאומי שי סולטן

האיש שלכם בחזית המשפטית
עורך דין ביטוח סיעודי
עורך דין ביטוח סיעודי
רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

עו"ד שי סולטן בפייסבוק | עו"ד שי סולטן בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 37 ביקורות
×
js_loader