תפריט

עורך דין תביעות סיעוד

רבים אינם יודעים מה כוללת פוליסת ביטוח סיעוד אשר רכשו? מה הם זכאים על פי תנאי הפוליסה? מתי פוליסת הסיעוד נכנסת לתוקף ומדוע לעיתים תכופות אנו נזקקים לשירותיו של עורך דין תביעות ביטוח סיעודי. ראשית נדבר על הנושא הכי חשוב לאחר שמודיעים לחברת הביטוח על מקרה ביטוח סיעודי והוא מה הם חובות חברת הביטוח.

 

מתי להתייעץ עם עורך דין ביטוח סיעודי?

חברת הביטוח מחויבת להעביר לרוכש פוליסת הביטוח את כל פרטי הפוליסה, לוח פרמיות, טופס הגשת תביעה, תנאים לקבלת גמלת סיעוד ועוד.חשוב לדעת, כי נכון שברוב המקרים התשובה "לא" הינה תשובה שיש לקבלה אך במקרה של תביעות סיעוד ולחילופין במקרה וקרה לכם מקרה סיעודי, מוצע לכם להגיש תביעה נגד חברת הביטוח באמצעות עורך דין תביעת ביטוח סיעודי על מנת למצות את זכויותיכם.

בס"ד

עורך דין שי סולטן

האיש שלכם בתחום הנזיקין

 

מהו אופן הגשת תביעת סיעוד לחברת הביטוח?

ראשית יש למלא טופס תביעה ולצרף אליה מסמכים רפואיים המעידים על מצבו הסיעודי של המבוטח. מיותר לציין כי טרם הגשת טופס התביעה יש לבדוק את תנאי הפוליסה ולוודא שבקשתכם מוגשת באופן שלא תידחה.יש לצרף את כל המסמכים המעידים על מצבכם הבריאותי, כגון מסמכים רפואיים, חוות דעת מקצועיות, קבלות על טיפולים רפואיים וכו'.לאחר הגשת התביעה לחברת הביטוח, חברת הביטוח תבחן את זכאותכם לקבלת תגמולי ביטוח סיעודי.

בנוסף, במקרים מסוימים חברת הביטוח אף דורשת שהמבוטח יעבור בדיקה גופנית של רופא מטעמה על מנת לוודא שהמבוטח עומד בקריטריונים של הפוליסה לקבלת תגמולי ביטוח סיעודי.בהנחה והרופא מטעם חברת הביטוח טען שלא מדובר במצב סיעודי, מומלץ להיוועץ בעורך דין לתביעת ביטוח סיעוד ולקבל חוות דעת רפואית נוספת משפטית ורפואית אשר תקבע בשונה מטעם מומחה חברת הביטוח.

תשומת לבכם שבמידה ששתי הבדיקות נערכו בסמוך והתקבלו תוצאות שונות הדבר יהווה עבורכם יתרון במסגרת הליך משפטי מול חברת הביטוח.

 

מדוע עדיף לפנות לבית המשפט ולא לערער לחברת הביטוח?

כלל ידוע הוא שטענות חברת הביטוח על דחיית כיסוי ביטוחי, מוטלת על חברת הביטוח החובה לנמק את כל טענותיה בהזדמנות הראשונה והיא מנועה מלטעון טענות נוספות בהמשך.לפיכך, ככל וקיבלנו סירוב מטעם חברת הביטוח על תביעתנו לתגמולי ביטוח סיעודי מומלץ להגיש ישר תביעה לבית משפט ולא לערער על החלטת חברת הביטוח.

קל יותר להתמודד עם טענות חברת הביטוח בבית המשפט, לרוב אלו הטענות שעולות במכתב הדחייה.שכירת שירותי עורך דין מומחה לתביעות סיעוד מגדילה את הסיכויים לקבל מחברת הביטוח את תגמולי הביטוח המגיעים לכם על פי הפוליסה.

בס"ד

עו"ד ביטוח לאומי שי סולטן

האיש שלכם בחזית המשפטית

 

מדוע חשוב להיעזר בעורך דין לתביעת סיעוד?

עו"ד שי סולטן ממליץ כי לאור העובדה שברוב המקרים חברות הביטוח אינן רואות את מקרה הסיעוד באותה מידה כמו שרואה זאת המבוטח רצוי לפנות לעורך דין לתביעות סיעוד. עורך דין בעל ניסיון בתחום תביעות סיעוד יבדוק את תנאי הפוליסה, היקף תגמולי הביטוח והפיצוי המגיעים לכם וינהל משא ומתן מול חברת הביטוח.

היוועצות בעורך דין לתביעות סיעוד מומחה בתביעות ביטוח סיעודי, בעל ניסיון בניהול תביעות מול חברות הביטוח, עשויה להבטיח לכם קבלת פיצוי מקסימלי בהקדם האפשרי.הצטרפו גם אתם לקהל הלקוחות המרוצה של משרדנו • אנו נתמודד עבורכם מול חברת הביטוח בתביעות ביטוח סיעודי באמצעות עורך דין ביטוח סיעודי.משרד עו"ד שי סולטן מתמחה במשפט מסחרי ובדיני ביטוח, נזיקין ורשלנות רפואית.

  • האמור לעיל הינו בגדר טור אישי, ואינו מהווה עצה כזו או אחרת לקוראים. הפועל על סמך האמור בטור, עושה זאת על אחריותו בלבד.
  • האמור לעיל כתוב בלשון זכר, אך מתייחס לשני המינים.
  • אין באמור לעיל כדי להוות ייעוץ משפטי, חוות דעת או תחליף ליעוץ משפטי אצל עו"ד, האמור לעיל אינו אלא תיאור כללי בלבד ולא מחייב של הנושאים. בכל מקרה ספציפי מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מעורך דין.
עורך דין תביעות סיעוד
                                                                                           עורך דין תביעות סיעוד
רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

עו"ד שי סולטן בפייסבוק | עו"ד שי סולטן בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 37 ביקורות
×
js_loader