תפריט

נכות מתאונה פוליסת תאונות אישיות

במהלך החיים יש דברים שאי אפשר לצפות, כמו תאונות שונות. כדי להיות מוגנים מבחינה כלכלית מהתאונות הללו, וכדי שבמידה ותאונה מתרחשת יהיה ניתן לקבל טיפול רפואי איכותי מבלי להיפגע כלכלית בצורה משמעותית, כל אחד יכול לבטח את עצמו. כשמדובר על נכות מתאונה פוליסת תאונות אישיות היא זו שיכולה לכסות את הנפגע מבחינה ביטוחית.

 

נכות מתאונה – פוליסת תאונות אישיות תעזור לכם

תאונות יכולות להתרחש בכל מקום – כשאתם עובדים בחצר על סולם, כשאתם נוהגים בכביש ואפילו במעידה בזמן שאתם הולכים בדרך לא סלולה. התוצאה יכולה להיות קשה במיוחד – תאונות שונות עשויות להסב נזקים חמורים ולהוביל את הנפגע למצב של נכות. במקרים של נכות מתאונה, פוליסות תאונות אישיות יכולה לאפשר כיסוי נרחב באופן פרטי לנפגע. משרדנו מסייע באמצעות הניסיון הרב שהוא צבר למי שנפגעו בתאונה ומעוניינים לתבוע את חברת הביטוח הפרטית.

 

רכישת הפוליסה

פוליסת תאונות אישיות מאפשרת לכם לקבל פיצויים גבוהים יותר, וכן טיפול רפואי בהשתתפות חברת הביטוח. הפוליסה עצמה היא פוליסה שניתן לרכוש במסגרת ביטוח פרטי, כלומר דרך חברת ביטוח פרטית. אנו מסייעים למי שרכשו את הפוליסה ולא מתמצאים במה שהפוליסה מעניקה להם בפועל, כמו גם למי שנפגעו ומעוניינים לממש את הזכויות השונות שלהם. רכישת הפוליסה יכולה להתבצע באחד מהאופנים הבאים:

1.      רכישת פוליסה מחברת ביטוח החיים בתור נספח לביטוח החיים שלכם
2.      פרק מסוים מפוליסת ביטוח אחרת
3.      פוליסה העומדת בפני עצמה לכיסוי של תאונות אישיות שנגרמות למבוטח

 

השפעת גמלה מהביטוח הלאומי על הפוליסה

מכיוון שיש פער במידע בנושא הזה, החלטנו לעשות סדר עבור מי שמחזיקים בפוליסת תאונות אישיות וגם עבור אלו שלא רכשו את הפוליסה ומתלבטים. רבים תוהים האם יש קשר בין קבלת פיצויים מחברת הביטוח הפרטי עקב נכות מתאונה במסגרת פוליסת תאונות אישיות, לבין הגמלה שמתקבלת מביטוח לאומי. ביטוח לאומי יכול לתת גמלה מסוימת גם למי שנפגע בתאונה כזו או אחרת, כמו תאונת דרכים. התשובה היא חד משמעית וברורה – אין קשר בין השניים. לכן יש יתרון להחזיק בפוליסת תאונות אישיות ולתבוע באמצעות משרד עורכי דין מיומן, כמו משרדנו, את חברת הביטוח הפרטית במקרה של תאונה, שכן ניתן יהיה גם לתבוע את הביטוח הלאומי ללא קשר.

 

מתי ליצור קשר עם עורך דין?

התנהלות מול חברת ביטוח פרטית היא לא דבר פשוט במיוחד. חשוב לזכור שחברת ביטוח פרטית היא חברה פרטית לכל דבר ועניין. המטרה שלה היא למקסם את הרווחים שלה, על ידי מכירה של פוליסות ביטוח ועל ידי הוצאת כספים הכרחית בלבד. לכן, חברת הביטוח הפרטית לא תמהר להפעיל את הפוליסה שלכם ולשלם עבור הנזק שאירע לכם. אנו עוסקים בתביעות ביטוח ומסייעים ללקוחות רבים ומרוצים בעלי פוליסות פרטיות. אם יש לכם פוליסת תאונות אישיות, אלו המקרים בהם יהיה כדאי לכם ליצור קשר עם משרדנו:

1. במידה ואתם נפגעים כתוצאה מתאונה
2. במידה ואתם קרובים של מבוטח שנפטר
3. במידה ויש לכם נכות בעקבות תאונה אישית
4. במידה ואיבדתם את כושר העבודה שלכם באופן קבוע או זמני כתוצאה מתאונה אישית

 

קבלת פיצויים עקב נכות מתאונה בפוליסה תאונות אישיות

כשאדם עובר תאונה, הוא לא יכול לדעת למה התאונה תגרום לו. תאונות מסוימות מסתיימות בנזק מינימלי, ולפעמים לא מסתיימות כלל בנזק לגוף אלא רק לרכוש. למרות זאת, חלק גדול מהתאונות גורמות לאדם שנפגע בתאונה להפוך לנכה. אדם שסובל מנכות מתאונה ופוליסת תאונות אישיות היא דבר שיש לו, יכול לקבל פיצויים כספיים. לפי תנאי הפוליסה, המבוטח יקבל פיצוי כספי לפי שיעור הנכות שלו. שימו לב שמי שקובעת את שיעור הנכות היא חברת הביטוח עצמה, כך שגם אם נקבעו לכם שיעורי נכות מסוימים במסגרת הביטוח הלאומי, חברת הביטוח לא מחויבת אליהם. אנו עוזרים ללקוחותינו בעלי פוליסת תאונות אישיות למקסם את שיעורי הנכות שקובעת להם חברת הביטוח, באמצעות המיומנויות והניסיון שלנו בתחום תביעות הביטוח.

 

כיסויים שונים של הפוליסה

פוליסות שונות של תאונות אישיות משתנות בין חברת ביטוח אחת לחברת ביטוח שנייה. לכל פוליסה יש את התנאים שלה ואת הכיסויים השונים שלה. למרות זאת, ישנם כמה דברים שאפשר לראות בכמעט כל אחת מפוליסות התאונות האישיות השונות שיש בשוק:

1. פיצויים כספיים בעקבות נכות מתאונה, מוות או כל פגיעה משמעותית אחרת
2. כיסוי טיפולים רפואיים שונים, כמו טיפולי פיזיותרפיה
3. כיסוי עלות של מכשור רפואי הכרחי

 

בחינת הפוליסה על ידי עורך דין

איך אפשר לדעת מה פוליסת תאונות אישיות מכסה עבורכם? עיון בפוליסה יאפשר לכם לגלות את התשובה לשאלה הזאת, אך הבעיה היא שפוליסת הביטוח לא תמיד פשוטה לקריאה. עורכי הדין במשרדנו יסייעו לכם להבין באופן מדויק מה מכסה הפוליסה שלכם וכיצד ניתן לפעול מול חברת הביטוח, על ידי בחינת הפוליסה ועיון בה.

 

סיוע מאיש מקצוע

סיוע מאיש מקצוע המתמחה בתביעות ביטוח, כמו עורך דין, הוא דבר הכרחי. התנהלות מול חברת הביטוח היא לא תמיד פשוטה וקלה לאזרח הפשוט. סיוע ממשרדנו יאפשר לכם למקסם את הפיצויים שתוכלו לקבל מחברת הביטוח.

 

תביעה בהקדם של חברת הביטוח

דגש נוסף שחשוב לציין קשור למועד הגשת התביעה. נפגעתם? נפצעתם? עברתם תאונה? פנו אל המשרד שלנו על מנת להגיש תביעה בהקדם, שכן בחלק מחברות הביטוח, במקרה של נכות מתאונה והימצאות פוליסת תאונות אישיות, אי אפשר להגיש תביעה לאחר פרק זמן מסוים.

 

נכות מתאונה ופוליסת תאונות אישיות אצל ילדים

לפני שאתם ממהרים לבטח את הילדים שלכם בפוליסת תאונות אישיות, כדאי שתדעו שהילדים שלכם מבוטחים על ידי הרשות המקומית בה אתם גרים או על ידי המוסד החינוכי בו הם לומדים.

 

שאלות ותשובות בנושא נכות מתאונה פוליסת תאונות אישיות

בתאונות כאלו ואחרות, אדם שנפגע בתאונה עשוי למצוא את עצמו עם נכות קבועה או זמנית. במקרה כזה, ואם יש לנפגע פוליסת תאונות אישיות, מומלץ שיפנה אל עורך דין על מנת להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הוא יוכל גם לתבוע את הביטוח הלאומי לקבלת פיצויים מהמדינה.

גובה הפיצוי הכספי במקרה בו אדם עם פוליסת תאונות אישיות נפגע בתאונה והגיע למצב של נכות, תלוי בשיעור הנכות עבור הפציעה שספג אותו אדם. מי שתקבע את גובה הפיצויים ואת שיעור הנכות היא חברת הביטוח בלבד.

עורך דין שמתמחה בתביעות ביטוח הוא איש המקצוע בעל הבקיאות, הידע והניסיון בכל מה שקשור לפוליסת הביטוח שלכם. באמצעות עיון בפוליסה, הוא יוכל לדעת למה אתם זכאים מחברת הביטוח במקרה של תאונה מסוימת.

במידה ואדם עם פוליסת תאונות אישיות נפצע, כדאי לו להגיש בהקדם תביעה לחברת הביטוח. חברות הביטוח קובעות פרק זמן מסוים, שאם המבוטח מגיש את התביעה לאחר שפרק הזמן הזה חולף מהרגע בו התרחשה התאונה, המבוטח עשוי שלא להיות זכאי לקבלת פיצויים.

 

נכות מתאונה פוליסת תאונות אישיות
נכות מתאונה פוליסת תאונות אישיות
רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

עו"ד שי סולטן בפייסבוק | עו"ד שי סולטן בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 37 ביקורות
×
js_loader