תפריט

עורך דין תביעות נזיקין לדירה

נזקי רכוש נגרמים מעת לעת לבתים או דירות עקב שריפות, נזילות, הצפות, פריצות, ושאר גורמים שאינם בהכרח בשליטתנו כבעלי הנכס. במדריך הבא יסביר עורך דין תביעות נזיקין לדירה כיצד כדאי לפעול במידה ורכושכם ניזוק חלילה, ומהי הדרך היעילה ביותר למימוש זכויותיכם הביטוחיות מול פוליסות ביטוח הדירה שרכשתם.

 

באילו תרחישים שירותיו של עורך דין תביעות נזיקין לדירה נדרשים?

נזקים מסוגים שונים עשוים להופיע בדירה או בבית בנסיבות מגוונות. במקרים מסוימים, מדובר בנזקים שהם תוצר של מזג אוויר חורפי בשילוב עם התיישנות המבנה שמסתכמים יחדיו בחדירת מים לדירה או לבית ובהצפות. במקרים אחרים, הצנרת בדירה או בבניין ניזוקה וכתוצאה מכך נוצרת הצפה.

גם שריפות ודליקות מתרחשות מעת לעת ולעיתים עבודה רשלנית מצד בעלי מקצוע מותירה אותנו עם נזקים בדירה שלא בהכרח יכולנו לצפותם מראש. בכל אחד מן התרחישים הללו, טוב שיש פוליסת ביטוח לדירה ולתכולתה ואף ביטוחים ייעודיים לנזקי צנרת והצפות.

כאשר הדירה אינה מכוסה ביטוחית, בעלי הבית עלולים לשאת בהוצאות כבדות מאוד על רקע הנזקים בנכס ולכן כדאי להיוועץ בעורך דין תביעות נזיקין לדירה ללא דיחוי. זאת כדי להימנע מהפסדים נלווים ומפח נפש נוסף.

 

למה צריך עורך דין תביעות נזיקין לדירה גם כשיש פוליסת ביטוח?

חרף האמור לעיל, עצם העובדה שדירתכם מבוטחת במסגרת פוליסות ביטוח כאלו ואחרות, אינה מבטיחה לכם (למרבה הצער) שברגע האמת תהיו בהכרח מכוסים. "רגע, מה?!" אתם ודאי שואלים. לא לכעוס – הנטייה של חברות הביטוח בישראל לדחות תביעות ביטוח על הסף היא לא המצאה שלנו ואינה ספציפית באופן מיוחד לביטוחי דירה.

לא אחת, חברות הביטוח עושות מאמצים כבירים להתנער ממבוטחים בבואם להפעיל את ביטוחי הדירה שלהם בעקבות נזקי רכוש, או לחילופין – משלמות סכומים שלא משקפים נאמנה את היקף הנזק שנגרם לנכס או לתכולתו בפועל.זוהי פשוט הדרך שלהן להבטיח שישארו רווחיות. "אז מה אנחנו אמורים לעשות?" – אתם בטח תוהים, ובצדק.

אל דאגה – לשם כך בדיוק קיים עו"ד תביעות נזיקין לדירה שיכול לסייע לכם במימוש של זכויותיכם הביטוחיות במגוון סוגים של נזקים.

 

אילו סוגי נזקים לדירה מצדיקים הגשת תביעה בליווי עורך דין תביעות נזיקין לדירה?

קיימים כמה סוגי נזקים נפוצים לדירות ובתים, אשר בגינם יכול עורך דין לתביעות נזיקין לדירה  לספק סיוע משפטי בעל ערך:

 

תביעות נזיקין לדירה בגין נזקי אש

עורך דין תביעות נזיקין לדירה, מספק ליווי משפטי חשוב למי שדירתם או ביתם ניזוקה משריפה או דליקה. כאשר חברת הביטוח שבה מבוטח הנכס ממאנת לעמוד בהתחייבותה כלפי המבוטח, עו"ד נזיקין המתמחה בתביעות ביטוח הוא הכתובת, ובפרט כאשר התהליך מחייב פנייה לערכאות משפטיות.

 

תביעות נזיקין לדירה בגין נזקי מים

גם מי שדירתם או ביתם ניזוקו מנזקי מים, צנרת או הצפה ומבוטחים בביטוח דירה, ו/או ביטוח תכולה, רשאים לתבוע את פוליסת הביטוח על מנת לכסות את הוצאותיהם. גם במקרים הללו, כדאי להעזר בעורך דין לתביעות נזיקין בדירה אם רוצים להשיג את מירב הפיצויים מחברת הביטוח.

 

תביעות נזיקין לדירה בגין פריצות וגניבות

אם פרצו לדירתכם או לביתכם וגנבו מכם רכוש רב ערך, או פגעו ברכוש או בנכס, גם אז יש מקום לבחון את זכאותכם לפיצויים מחברת הביטוח שהנכס שלכם מבוטח אצלה, בליווי מעורך דין נזיקין מיומן, שצבר ניסיון עשיר בהתנהלות מול חברות הביטוח השונות.

 

תביעות נזיקין לדירה הנוגעות לרכישת דירה

כאשר דירה או בית מוצעים למכירה, קיימים מגוון סוגי נזקים שעלולים להיגרם הן לרוכשים פוטנציאליים והן לבעלי המקצוע המעורבים בטיפול בנכס. גם הנכס המיועד להימכר, חשוף כמובן לנזקים שונים, ובכלל זה לנזקי אש, מים, ונדליזם, גניבות, ושאר סכנות. בנוסף לכך תמיד קיים הסיכון לכך שרוכש פוטנציאלי שבא לראות את הנכס, ימעד ויפגע במהלך הסיור בו.

ככל שמדובר בנזקים שנגרמו לדירה או לבית בשל רשלנותו של אדם ספציפי או בעקבות הפרת חובה חוזית מסוג זה או אחר, ישנה סבירות גבוהה להגשת תביעת נזיקין מידי הנפגעים. גם כאן מדובר בתרחיש המחייב סיוע משפטי מהמעלה הראשונה, מטעם עורך דין תביעות נזיקין לדירה.

 

כך עורך דין תביעות נזיקין לדירה יסייע לכם במיצוי זכויותיכם מול הגורם המזיק

כאשר מגיעה לערכאות תביעת נזיקין לדירה כנגד אדם או גוף שאחראים לנזקים בדירתו של פלוני, תפקידו של עורך הדין המייצג את התובע, הוא לספק לו הכוונה משפטית מקצועית לקראת הגשת התביעה והכנה מסודרת ערב הדיון בתביעה בבית המשפט. הכוונה זו היא חיונית לכל תובע החפץ להתנהל בצורה שקולה ויעילה בהליך המשפטי, על מנת לממש את זכויותיו מול הצד הפוגע במלואן.

בס"ד

עורך דין שי סולטן

האיש שלכם בתחום הנזיקין

 

בשורה התחתונה

עינינו הרואות כי ישנם לא מעט מצבים שעלולים להוליד נזקי רכוש לביתנו או דירתנו. בין אם מדובר בנזקי מים, נזקי אש, נזקי פריצה או נזקים אחרים – הפגיעה שהם מסבים מסתכמת בדרך כלל בהוצאות כבדות ביותר לבעלי הנכס.

לכן ישנה משמעות אדירה להתנהלות נכונה ונבונה מול חברת הביטוח שבה הדירה ותכולתה בוטחו, ו/או מול הגורם המבטח את הצד המזיק. על ידי פנייה לייצוג של עורך דין לתביעות נזקי דירה, תוכלו לשפר את סיכוייכם לקבלת פיצוי כספי ראוי והולם בגין נזקיכם, ולחזור בהקדם האפשרי לשגרת חייכם התקינה.

מעוניינים להיוועץ בעורך דין תביעות נזיקין לדירה? זה הזמן לתאם שיחת ייעוץ עם עו"ד שי סולטן – באופן דיסקרטי וללא עלות. השאירו פרטיכם בטופס שלפניכם ואנו נדאג לחזור אליכם בהקדם.

 

שאלות ותשובות ששווה להכיר בהקשר של עורך דין תביעות נזיקין לדירה

להלן כמה שאלות ותשובות שכיחות שמומלץ להכיר כאשר שוקלים לפנות לייעוץ משפטי מול עורך דין לתביעות נזיקין לדירה:

כאשר למבנה או לתכולתה של דירה נגרם נזק בעקבות שריפה, דליקה, הצפה, רטיבות או גניבה – סיוע מעו"ד נזיקין רב ניסיון מתגלה ככלי חיוני מאין כמוהו לקבלת פיצוי כספי ראוי. הליווי המשפטי שמציע עורך דין לתביעות נזיקין, הוא חיוני הן בהתנהלות מול חברת הביטוח שממנה רכשתם פוליסת ביטוח מבנה או תכולה והן בתנהלות מול צד שלישי כמו שכן, בעל מקצוע או רשות מקומית, האחראים על הנזקים בביתכם.

עו"ד מהסוג האמור אשר מתמחה בתחום הנזיקין ומנוסה בהתנהלות מול גורמי הביטוח בארץ, יודע לייעץ ללקוחותיו ולכוון אותם בתהליך הגשתן של תביעות ביטוח ותביעות כנגד מבטחות סרבניות, על מנת להשיא את הפוטנציאל לקבלת מלוא סכום הפיצוי במינימום זמן. לעיתים די במכתב מעורך הדין לחברת הביטוח על מנת לחתום את הסאגה בתשלום הפיצוי המלא כקבוע בפוליסת הביטוח.

בהחלט! גם אם כבר הגשתם תביעת ביטוח והמבטחת שילמה לכם עבור הנזקים שנגרמו לדירתכם או ביתכם, יש מקום להתייעץ עם עו"ד נזיקין אם אתם חשים שסכום הפיצוי שקיבלתם אינו משקף את ההיקף האמיתי של הוצאותיכם בגין הנזקים שנגרמו לנכס שלכם.

סכום האגרה בתביעות נזיקין על נזקי רכוש או מבנה בדירה תלוי בשווי התביעה. נכון להיום גובה האגרה הוא סביב ה- 2.5% משווי התביעה, כשבשלב הראשון רק מחצית האגרה משולמת.

עורך דין תביעות נזיקין לדירה
עורך דין תביעות נזיקין לדירה
רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

עו"ד שי סולטן בפייסבוק | עו"ד שי סולטן בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 37 ביקורות
×
js_loader