תפריט

עורך דין רשלנות רפואית

מחפשים עורך דין רשלנות רפואית? בעמוד זה נסקור על תפקידו, חשיבותו לתביעות רשלנות, את מי ניתן לתבוע והליך התביעה. זאת ועוד, במאמר זה.

 

עורך דין רפואי

תביעות נגד מוסדות רפואיים, קופות חולים, בתי חולים, רופאים ומנתחים, בגין טיפול רפואי לקוי, טיפול ללא הסכמה, רשלנות באבחון ו/או בטיפול, כולל ניתוחים שונים, אשפוזים, טיפולי שיניים, טיפולי פלסטיקה ואסתטיקה, הינן תביעות מורכבות המחייבות מחד חוות דעת רפואית של מומחה רפואי בתחום הרלבנטי ומאידך עורך דין רפואי בעל ניסיון בהגשת תביעות רשלנות רפואית ובעל הבנה מעמיקה בתחום הרפואי הרלוונטי והנפקויות המשפטיות.

במשרד עורכי הדין שי סולטן, מעת פתיחת התיק במשרד ועד לסיום הטיפול בתיק ניתן ללקוח ייעוץ צמוד בכל הסוגיות הקשורות לרשלנות הרפואית ולמימוש זכויותיו מול הגורמים השונים ולא רק בניהול ההליך הראשי בבית המשפט..

בס"ד

עורך דין שי סולטן

האיש שלכם בתחום הנזיקין

 

רשלנות רפואית

מטופל אשר נפגע עקב רשלנותו של מי שעוסק במקצוע הרפואי או הפרא רפואי (מנתח, רופא, אחות, רוקח, טכנאי רנטגן) בעת מתן טיפול רפואי, בבדיקה, בניתוח, באבחון ועוד, רשאי להגיש תביעה בגין הנזקים שנגרמו לו עקב הרשלנות הרפואית. עקרון דיני הנזיקין הוא השבת המצב לקדמותו וזוהי אף מטרת תביעת רשלנות רפואית.

על מנת לבדוק קיומה של רשלנות רפואית יש להצטייד בכל הרישומים הרפואיים מהמוסד הרפואי, מבית החולים או מקופת החולים, ולדרוש עותק מלא של התיק הרפואי כולל גיליונות אשפוז. הנפגע חייב להיבדק על ידי מומחה רפואי לצורך מתן חוות דעת רפואית הן לעניין הנזק שנגרם לו והן לעניין קיומה של רשלנות רפואית.

 

עורך דין רשלנות רפואית – חשיבותו בהליך

בשל המורכבות של הטיפולים הרפואיים והמומחיות הנדרשת מצוותי הרפואה באבחונים ובמתן הטיפולים, מובן לכולם שתחום העיסוק בתביעות רשלנות הרפואית, הוא מורכב ומסובך ומצריך מיומנות מיוחדת של עורך דין רפואי כדי לנהל הליך משפטי ומורכב זה.

יש לחדד את העובדה כי לא בכל מקרה, קיימת עילה להגשת תביעת רשלנות רפואית ולא כל טעות באבחנה או במתן טיפול רפואי, תחשב כטיפול רשלני.רק עורך דין הבקיא בדיני רשלנות רפואית ואשר צבר ניסיון רב בתחום יכול להביא לתוצאות טובות ללקוח אשר נפגע וניזוק כתוצאה מרשלנות רפואית.

שי סולטן משרד עורכי דין, חרט על דגלו ליווי צמוד מתחילת התיק ועד סופו בתביעות רשלנות רפואית תוך שעורך דין סולטן נעזר במיטב הרופאים והמומחים הקיימים בארץ על מנת  לקבל חוות דעת מקצועית, אמינה ומדויקת אשר תעמוד במבחן בתי המשפט בשאלת "הרופא והטיפול הסביר". חוות דעת רפואית היא תנאי חשוב מאוד לכל הצלחה בתביעת רשלנות רפואית המוגשת  על ידי עוה"ד לבית המשפט.

כמעט בכל מקרה של רשלנות רפואית, יידרש עד מומחה רפואי להוכיח כי הרופא הנתבע התרשל. עורך דין רפואי המתמחה ברשלנות רפואית, יודע כיצד למצוא עד רפואי מומחה מוסמך המתמחה בתחום המקרה הרפואי הספציפי, בכדי שייתן חוות דעת שתתמוך שאכן היתה רשלנות רפואית. מכיוון שהרבה נפגעי רשלנות רפואית מגיעים להסדר פשרה בעניינם בטרם משפט או במהלכו, חשוב שיהיה להם עורך דין רפואי אשר יידע לנהל משא ומתן בכדי להשיג להם  סכום פיצוי מקסימלי.

לסיכום, תביעות בעקבות רשלנות רפואית הינן תביעות מורכבות בעלות אופי וגוון שונה משאר עולם הנזיקין. במקרים שחס וחלילה זה קורה, דבר ראשון מומלץ לפנות אל עורך דין רפואי שידע לייעץ, להעריך האם יש כאן קייס או לא ומהם הסיכויים לתביעה מוצלחת.

 

  • משרד עו"ד שי סולטן מתמחה בדיני ביטוח, נזיקין, רשלנות רפואית ובמשפט מסחרי.האמור לעיל הינו בגדר טור אישי, ואינו מהווה עצה כזו או אחרת לקוראים.הפועל על סמך האמור בטור, עושה זאת על אחריותו בלבד.
  • האמור לעיל כתוב בלשון זכר, אך מתייחס לשני המינים.
  • אין באמור לעיל כדי להוות ייעוץ משפטי, חוות דעת או תחליף ליעוץ משפטי אצל עו"ד, האמור לעיל אינו אלא תיאור כללי בלבד ולא מחייב של הנושאים. בכל מקרה ספציפי מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מעורך דין.
עורך דין רשלנות רפואית
עורך דין רשלנות רפואית
רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

עו"ד שי סולטן בפייסבוק | עו"ד שי סולטן בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 37 ביקורות
×
js_loader