תפריט

נזקי גוף בבית מלון

יצאתם לחופשה ונחבלתם בבית המלון – מה עושים?

רבים אינם מודעים לכך, אבל גם חופשה שתכננתם הרבה זמן יכולה להיהרס כתוצאה מפציעה או חבלה שלכם בבית המלון בו אתם שוהים או שהיתם על רקע התרשלות של בית המלון. ישנם דוגמאות רבות לנזקי גוף בבית מלון כאשר המקרים היותר נפוצים הינם טביעה בבריכה, החלקה במדרגות, החלקות בשפת הבריכה וזיהום מחיידק בבית המלון.

לכל המקרים הללו ואף למקרים נוספים אשר מהווים פגיעת גוף בשטח בית המלון הנפגע זכאי לפיצוי כספי וקיימת לו עילת תביעה נזיקית נגד בית המלון.

בס"ד

עורך דין שי סולטן

האיש שלכם בתחום הנזיקין

 

תביעת נזקי גוף נגד המלון – מה יש לבדוק?

נגרם נזק? האם בית המלון ביצע כל אשר על ידו למנוע או להקטין את נזק הגוף של הנפגע? האם חופשתכם נקטעה בעקבות פגיעת הגוף בבית המלון? האם נותרה לכם נכות כלשהי כתוצאה מהפגיעה הגופנית בבית המלון? שאלות נוספות רבות אמורות להישאל במקרי נזקי גוף בבית מלון, קל וחומר כאשר מדובר במקרי טביעה או מוות בעת חופשה.

בפרשת ת"א 2154-01-11 לזמי נ' מלונות הכשרת הישוב בע"מ ואח' נדרש בית המשפט לשאלה האם אורח אשר נפל באמבטיה של חדר המלון בו התארח זכאי לפיצוי כספי. לבסוף קבע בית המשפט שבית המלון התרשל בכך שלא שם מעקה אחיזה אך יחד עם זאת קבע כי לתובע יש רשלנות תורמת לאירוע.

רואים אנו, כי מצופה מבית המלון לנקוט בכל אמצעי הזהירות הסבירים בכדי למנוע נזקים לאורחיו. אמצעי הזהירות הסבירים נבחנים בהתאם לנסיבות המקרה, אך זכרו! דיני הנזיקין לא מטילים אוטומטית חבות על בית המלון ולא כל סיכון סביר הינו תביעה שתתקבל. לכן חשוב מאוד להיוועץ עם עורך דין נזקי גוף שמתמחה בתביעות נגד בתי מלון בגין נזקי גוף וחבלות שנגרמו לאורחים במהלך חופשתם בבית המלון.

למשרדנו אף התמחות מיוחדת בניהול תביעות נזקי גוף נגד בתי מלון בחו"ל וזאת כתוצאה ישירה משיתוף פעולה של משרדנו עם משרדי עורכי דין באירופה ובמקומות נוספים.

 

תביעת נזקי גוף ופגיעות גוף מגישים עם עו"ד סולטן!

זכרו! הסדר הוא כזה:

רשלנות בית מלון > נזקי גוף > נזק גוף במלון > תביעת נזיקין > פיצוי אורח

  • * משרד עו"ד שי סולטן מתמחה במשפט מסחרי, ליקויי בניה ובדיני ביטוח ונזיקין.
  • ***האמור לעיל הינו בגדר טור אישי, ואינו מהווה עצה כזו או אחרת לקוראים. הפועל על סמך האמור בטור, עושה זאת על אחריותו בלבד.
  • האמור לעיל כתוב בלשון זכר, אך מתייחס לשני המינים.
  • אין באמור לעיל כדי להוות ייעוץ משפטי, חוות דעת או תחליף ליעוץ משפטי אצל עו"ד, האמור לעיל אינו אלא תיאור כללי בלבד ולא מחייב של הנושאים. בכל מקרה ספציפי מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מעורך דין.
נזקי גוף בבית מלון
נזקי גוף בבית מלון

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

עו"ד שי סולטן בפייסבוק | עו"ד שי סולטן בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 37 ביקורות
×
js_loader