תפריט

עורך דין לפגיעות גוף

מה זה נזקי גוף?

נזקי גוף זה שם כולל פגיעות גופניות רבות, כגון: פגיעות במהלך פרוצדורה רפואית, פגיעה כתוצאה מהעבודה, פגיעה ברשות הרבים, פגיעה במהלך תאונת דרכים ועוד. חשוב לציין כי כל פגיעה גופנית תתנהל על פי החוקים הרלוונטיים אליה.

לדוגמא תביעה בגין נזקי גוף של תאונת דרכים תתנהל על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, פגיעת נזקי גוף בעבודה תתנהל על פי פקודת הנזיקין ועוד.

בס"ד

עורך דין שי סולטן

האיש שלכם בתחום הנזיקין

 

איך מחשבים נזק גוף?

נזקי גוף מכמתים בבתי המשפט בדרך של קביעת אחוזי נכות. לפי גודל הנכות אפשר להבין את גודל הפגיעה ואופי הפגיעה. בעצם אחוזי הנכות הן השלב הראשון של מנגנוני החישוב של חישוב הפיצוי לנפגע. משכך חשוב לפנות לעורך דין פגיעות גוף מקצועי ובעל ניסיון על מנת שיפנה את נפגע הגוף למומחה בעל ניסיון אשר יעריך את נזקיו של הנפגע בצורה הנכונה והמיטבית ביותר, וזאת בכדי למקסם את זכויותיו.

מדוע יש חשיבות לעורך דין בעל ניסיון בפגיעות גוף?

תביעות נזקי גוף הינן תביעות בעלות מספר אלמנטים בניהולן. האלמנטים הכלולים בתביעות נזקי גוף הינם תחומי המשפט, הרפואה ולעיתים גם ההנדסה ולכן חשוב לפנות לעורך דין פגיעות גוף אשר מלווה במומחים הן רפואיים והן הנדסיים להוכחת הנזקים והמפגעים מהם ניזוק הנפגע. עורך דין נזקי גוף בעל ניסיון מהווה יתרון משמעותי בניהול התיק בבית המשפט.

כאמור, יש משמעות רבה גם לבחירת המומחה הרפואי אשר ילווה את ההליך המשפטי של הנפגע בהנחיית עורך הדין. המומחה הרפואי יעריך את נזקיו של הנפגע באמצעות אחוזי נכות, קשר סיבתי בין האירוע לבין הנזק וחומרת הפגיעה.

כל אלו אמורים להיות מלווים על ידי עורך הדין המייצג אתכם על מנת שיוודא כי המומחה מטעמכם מתייחס לכל הנ"ל בחוות דעתו.(כל זה לא רלוונטי בתיעות מסוג תאונת דרכים "פלת"ד" אשר שם ממונה ברוב המקרים מומחה מטעם בית משפט ולא מטעם הצדדים וזאת מכח חוק הפלת"ד.

 

סיכום

חשוב לדעת כי במקרים מסוימים של נפגעי עבודה ונפגעי תאונות דרכים בדרך לעבודה, יש לפנות ראשית לביטוח הלאומי ולמצות זכויות כאשר מיותר לציין כי גם בהליך מול הביטוח הלאומי יש חשיבות רבה להיוועצות עם עורך דין פגיעות גוף שכן לנאמר ולנכתב בביטוח הלאומי יש השפעה רבה על ההליך המשפטי בתביעת הגוף.

תביעת נזקי גוף ופגיעות גוף מגישים עם עו"ד סולטן!

  • משרד עו"ד שי סולטן מתמחה במשפט מסחרי, ליקויי בניה ובתביעות ביטוח ונזיקין.
  • האמור לעיל הינו בגדר טור אישי, ואינו מהווה עצה כזו או אחרת לקוראים. הפועל על סמך האמור בטור, עושה זאת על אחריותו בלבד.
  • האמור לעיל כתוב בלשון זכר, אך מתייחס לשני המינים.
  • אין באמור לעיל כדי להוות ייעוץ משפטי, חוות דעת או תחליף ליעוץ משפטי אצל עו"ד, האמור לעיל אינו אלא תיאור כללי בלבד ולא מחייב של הנושאים. בכל מקרה ספציפי מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מעורך דין.
עורך דין לפגיעות גוף
עורך דין לפגיעות גוף

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

עו"ד שי סולטן בפייסבוק | עו"ד שי סולטן בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 37 ביקורות
×
js_loader