תפריט

עורך דין תאונות עבודה

עורך דין לתאונת עבודה בעל ניסיון רב בנושא תביעת תאונת עבודה, אשר ייצג בעבר את הצד הנתבע (מעסיקים, חברות ביטוח ועוד), מכיר את כל רזי המקצוע וכן את הטכניקות עליהן מתבססות חברות הביטוח והמעסיקים.

לפיכך היוועצות ושכירת שירותי עורך דין לתאונת עבודה אשר ייטפל בתיק שלכם הן מול הביטוח הלאומי להכרה כנפגע עבודה וקבלת גמלת נכות מעבודה, הן מול המעסיק ולעיתים ככל והפגיעה חמורה הן מול ביטוח אובדן כושר עבודה ואף בגין פוליסת תאונות אישיות הינה קריטית ביותר למימוש זכויותיכם הרפואיות.

טיפול כזה תחת קורת גג אחת של עורך דין תאונות עבודה יביא לכם מקסימום תוצאה תוך שמירה על פרטיות ודיסקרטיות, החל מהשלב בו הגשתם תביעת תאונת עבודה ועד לקבלת הפיצויים.

 

תאונת בדרך לעבודה

החוק קובע שכל פגיעה של עובד בתאונה תוך כדי העבודה, בזמן העבודה או במקום העבודה – ועקב העבודה היא תאונת עבודה. שנית, החוק אף קבע מקרים מסוימים בהם עובד שהיה בדרכו לעבודה או חזרה ממנה ונפגע מתאונה, עדיין יוכר כנפגע עבודה. במקרים כאלו מומלץ להיוועץ עם עורך דין תאונות עבודה או עורך דין מימוש זכויות רפואיות על מנת שיבחן את זכאותם לפיצויים הן מכח המוסד לביטוח לאומי והן מהמעסיק.

ימי מחלה בתאונת עבודה

החוק בישראל קובע כי אדם אשר נפגע בעבודה והפגיעה הוכרה לו כתאונת עבודה במוסד לביטוח לאומי, זכאי לתשלום ימי המחלה על חשבון המוסד לביטוח לאומי ללא שהוא משתמש בימי המחלה שלו במקום העבודה. ימי המחלה ישולמו לעובד במסגרת דמי הפגיעה וזאת עד ל-91 ימי מחלה.

ככל ולאחר 91 ימים העובד אינו יכול לחזור לעבודתו על רקע פגיעתו יגיש העובד תביעה לנכות מעבודה למוסד לביטוח לאומי ובליווי עורך דין לתאונת עבודה, אף יופיע בפני ועדות רפואיות של המוסד לביטוח לאומי לעניין נכות מעבודה.

 

נקודה חשובה!

חשוב לדעת, כי במקומות עבודה גדולים (לדוגמא משרד החינוך), למעסיק קיים הסדר עם המוסד לביטוח לאומי מכח תקנה 22 לפיו במקרה של אירוע תאונת עבודה, המעביד ישלם לעובד את דמי הפגיעה (כאילו משכורת רגילה) תוך שהוא מתחשבן לאחר מכן עם המוסד לביטוח לאומי. לבל נשכח כי על אף הסדר זה עדיין מוטל על הנפגע בתאונת עבודה להגיש תביעה לדמי פגיעה ובהמשך תביעה לנכות למוסד לביטוח לאומי.

עורכי הדין במשרדנו ייצגו בהצלחה מקרים רבים של תביעות תאונות עבודה, תביעות ביטוח בעקבות תאונות עבודה, תביעות אובדן כושר עבודה מקצועי, תוך השגת פיצויים גבוהים ומשמעותיים ללקוחות משרדנו.

נפגעת בתאונת עבודה? מעונין להגיש תביעת תאונת עבודה? צריך עורך דין לתאונת עבודה מומלץ? עו”ד שי סולטן מעניק ליווי משפטי צמוד לנפגע עבודה, החל משלב מילוי תביעה לביטוח לאומי, ייצוג בועדות רפואיות, מימוש זכויות רפואיות ועד קבלת תשלום תאונת עבודה.

  • משרד עו"ד שי סולטן מתמחה במשפט מסחרי ובדיני ביטוח ונזיקין.
  • האמור לעיל הינו בגדר טור אישי, ואינו מהווה עצה כזו או אחרת לקוראים. הפועל על סמך האמור בטור, עושה זאת על אחריותו בלבד.
  • האמור לעיל כתוב בלשון זכר, אך מתייחס לשני המינים.
  • אין באמור לעיל כדי להוות ייעוץ משפטי, חוות דעת או תחליף ליעוץ משפטי אצל עו"ד, האמור לעיל אינו אלא תיאור כללי בלבד ולא מחייב של הנושאים. בכל מקרה ספציפי מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מעורך דין.
בס"ד

עורך דין שי סולטן

האיש שלכם בתחום הנזיקין
עורך דין תאונות עבודה
עורך דין תאונות עבודה
רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

עו"ד שי סולטן בפייסבוק | עו"ד שי סולטן בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 37 ביקורות
×
js_loader