תפריט

פוליסת תאונות אישיות נכות תעסוקתית

פציעות שונות מובילות לנזקים שונים. אחד הנזקים הקשים ביותר שיכולים לקרות לאדם מבחינה כלכלית עקב פציעה שמקורה בתאונה, יבוא לידי ביטוי בנכות תעסוקתית. נכות זו מונעת מאדם מסוים להמשיך לעסוק במקצוע שלו, מה שפוגע ביכולת שלו לפרנס את עצמו ואת משפחתו. באמצעות פוליסת תאונות אישיות נכות תעסוקתית ניתן לקבל פיצוי ותמיכה כלכלית.

 

קצת על פוליסת תאונות אישיות

כל אזרח מבוטח על ידי המדינה בביטוח הלאומי. הבעיה היא שלמרות כל מה שאנחנו משלמים לביטוח הלאומי, הכיסוי של הביטוח הלאומי לא מקיף מספיק, ולא יכול לאפשר לנו לקבל תמיכה כלכלית ופיצויים כספיים שיספיקו לנו בהכרח. לכן, ניתן לבטח את עצמנו גם בחברות הביטוח הפרטיות. בין הביטוחים השונים שניתן למצוא בחברות האלו, קיימת פוליסת תאונות אישיות. אנו מסייעים באמצעות הניסיון שצברנו בתחום תביעות הביטוח למי שרוצים לתבוע את חברת הביטוח שלהם.

 

פוליסת תאונות אישיות ונכות תעסוקתית – מה הקשר ביניהן?

עולה השאלה, מה הקשר בין פוליסת תאונות אישיות ונכות תעסוקתית? תאונות אישיות עשויות להיות מאוד מגוונות, גם בצורה בה הן נגרמות וגם בנזק שהן גורמות לנפגע. מי שנפגע בצורה מאוד חמורה במהלך תאונה אישית, יכול להגיע למצב של נכות תעסוקתית, כלומר נכות מסוימת שפוגעת באופן ישיר ביכולת שלו לעבוד במקצוע שלו, במידה חלקית או במידה מלאה. אנו נעזור לכם לממש את פוליסת הביטוח שלכם במקרה של נכות תעסוקתית כזאת. פוליסת תאונות אישיות מסייעת באופן הבא למי שסובלים מנכות תעסוקתית:

1.      הענקת פיצוי כספי לפרק זמן מסוים
2.      הענקת מרווח זמן למציאת פתרונות תעסוקתיים
3.      מקור הכנסה נוסף לטובת המבוטח

 

סיוע מעורך דין במקרה של נכות תעסוקתית

אם אתם סובלים מנכות תעסוקתית ויש לכם פוליסת תאונות אישיות, סיוע מעורך דין יכול לעשות עבורכם את ההבדל. המשרד שלנו מנוסה בסיוע לנפגעי תאונות אישיות בעלי פוליסת תאונות אישיות שסובלים מנכות תעסוקתית. כדי שהנפגע יוכל לממש את הזכויות שלו ולמקסם את הפיצויים שהוא מקבל בצורה הטובה ביותר, מוטב יהיה לו להגיש תביעה באמצעות עורך דין לחברת הביטוח. התביעה לא תמיד פשוטה, ולא תמיד קל להוכיח נכות תעסוקתית באופן מובהק. עורך הדין מטעמנו יסייע לכם להבין את תנאי הפוליסה שלכם, יכין ויגיש עבורכם את התביעה וילווה אתכם לאורך כל הדרך.

 

מימוש פוליסת תאונות אישיות עקב פגיעות מסוימות

אם אתם מבטחים את עצמכם בפוליסת ביטוח פרטית, כמו פוליסת תאונות אישיות ונכות תעסוקתית היא דבר שאתם סובלים ממנו, צאו מנקודת הנחה שהנחות התעסוקתית ממנה אתם סובלים יכולה להיגרם על ידי תאונות ופגיעות שונות. לכן, תביעת חברת הביטוח כמעט תמיד אמורה להיות משתלמת עבורכם, ולסייע לכם מבחינה כספית באופן מובהק. בין היתר, בעקבות הפגיעות הבאות ניתן להגיש תביעה נגד חברת הביטוח למימוש פוליסת תאונות אישיות במקרה של נכות תעסוקתית:

1.      פגיעה כתוצאה מתאונת דרכים

2.      נפילה מגובה וחבלה שגרמה לנכות מסוימת

3.      חשיפה למקור חום וכוויות בדרגות חומרה גבוהות במיוחד

4.      כל אירוע בלתי צפוי שגרם לפגיעה פיזית

 

בחינת פוליסת הביטוח של המבוטח

אם נפגעתם כתוצאה מתאונה ואתם נמצאים במצב של נכות תעסוקתית, חשוב מאוד שעורך דין יבחן במהרה את פוליסת הביטוח שלכם. פוליסת הביטוח משתנה בין כל חברת ביטוח. ישנן חברות מסוימות שיציעו לכם פוליסה אחת, בעוד חברה אחרת תציע לכם פוליסה אחרת. בסופו של דבר, הפוליסה שעליה חתמתם, ומה שמצוין בה, זה מה שישפיע ויקבע. פוליסת ביטוח כוללת סעיפים שונים, ובאמצעות אותם סעיפים ניתן להבין למה אתם בדיוק זכאים ולמה לא. המשרד שלנו יבחן את פוליסת הביטוח שלכם באופן אישי, ויברר בדיוק מה מגיע לכם מפוליסת תאונות אישיות שחתמתם עליה, ואיזה פיצויים תוכלו לקבל מחברת הביטוח.

 

בעיות שעשויות לצוץ מול חברת הביטוח

בעולם טוב יותר, אדם עם פוליסת תאונות אישיות ונכות תעסוקתית שנגרמה כתוצאה מתאונה, היה יכול להגיש תביעה נגד חברת הביטוח ולקבל את הפיצוי שמגיע לו במהרה. במציאות, חברות הביטוח לא ממהרות לתת לנפגעים את הפיצויים שמגיעים להם. בעיות רבות עשויות לצוץ מול חברת הביטוח במקרה של נכות תעסוקתית, ואלו העיקריות שהן:

1.      חברת הביטוח לא תכיר בחומרת המצב הבריאותי ממנו אתם סובלים

2.      חברת הביטוח תטען שאתם לא סובלים מנכות תעסוקתית ושאתם מסוגלים לחזור לעבוד במקום העבודה שלכם

3.      חברת הביטוח תטען שאתם לא סובלים מנכות תעסוקתית באופן מוחלט ומסוגלים לעבוד במקום עבודה חדש, בתחום אחר

 

הכרה בנכות תעסוקתית

מי שקובעת אם אתם סובלים מנכות תעסוקתית, ומי שקובעת את חומרת הנכות שלכם והשיעור שלה, היא חברת הביטוח בלבד. חברת הביטוח יכולה שלא להכיר בנכות התעסוקתית שלכם ולטעון שאתם כשירים לעבודה במידה מספקת. עורכי הדין מהמשרד שלנו יסייעו לכם להגיש את התביעה בצורה כזו שלא תותיר ספק וברירות לחברת הביטוח בדבר הנכות התעסוקתית שלכם.

 

גובה הפיצויים

גובה הפיצויים במקרה של אדם עם פוליסת תאונות אישיות ונכות תעסוקתית, תלוי בשיעור הנכות התעסוקתית שייקבע לו. המשרד שלנו יסייע לכם בהגשת תביעה יעילה, שתשקף את המצב הרפואי ממנו אתם סובלים באופן הברור ביותר.

 

חשיבות גיל המבוטח

חשוב לדעת שהגשת תביעת פוליסת תאונות אישיות מאוחר מדי, יכולה להוביל לכך שחברת הביטוח לא תהיה חייבת לשלם למבוטח. לכן, סיוע ממשרד עורכי דין שמומחה בתביעות ביטוח, כמו משרד עו"ד שי סולטן, יאפשר לכם להגיש את התביעה במהירות.

סיוע משמעותי באמצעות פוליסת תאונות אישיות – נכות תעסוקתית

אנחנו משלמים לא מעט לחברות ביטוח פרטיות, וזאת כדי שברגע האמת חברת הביטוח הפרטית תוכל לתת לנו את הפיצויים שמגיעים לנו. באמצעות השירותים של משרד עורך דין שי סולטן והחזקה בפוליסה המתאימה, תוכלו לקבל את הפיצויים שמגיעים לכם.

חברות ביטוח פרטיות לא ממהרות לשלם לתובע את הפיצויים שהוא חושב שמגיעים לו. במקרה של נכות תעסוקתית, חברות הביטוח הפרטיות עשויות שלא להכיר בחומרת הנכות של התובע, עשויות לטעון שהוא לא איבד את כושר התעסוקה שלו או לטעון שהוא יכול לעבוד במקום עבודה אחר.

במידה ובחרת הביטוח החליטה לפצות אתכם, היא זאת שתקבע את גובה הפיצויים שלכם. חברת הביטוח אחראית גם על קביעת שיעור הנכות שלכם, באמצעות רופאים מטעמה, וזה מה שיקבע את גובה הפיצויים שתקבלו בפועל.

למי שיש פוליסת תאונות אישיות, יכול לקבל פיצוי קצוב בזמן במקרה של נכות תעסוקתית שנגרמת עקב תאונה. עורך דין יוכל לסייע לכם על ידי עיון בפוליסה שלכם ופירוש שלה, הכנת התביעה, הגשת התביעה וליווי שלכם לאורך התביעה.

ניתן לתבוע את חברת הביטוח לקבלת פיצויי נכות תעסוקתית, במידה ויש לכם פוליסת תאונות אישיות, אם נפגעתם כתוצאה מתאונה, כתוצאה מנפילה מגובה, כתוצאה מדליקה או בעירה או כתוצאה מכל פגיעה חיצונית ובלתי צפויה שגרמה לכם לנזק משמעותי, ברמה של נכות תעסוקתית.

פוליסת תאונות אישיות נכות תעסוקתית
פוליסת תאונות אישיות נכות תעסוקתית
רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

עו"ד שי סולטן בפייסבוק | עו"ד שי סולטן בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 37 ביקורות
×
js_loader