תפריט

תאונת עבודה פיצויים

נפגעתם במקום העבודה שלכם? בין אם אתם עובדים במשרד, בשטח או בכל מקום אחר, פגיעה במקום העבודה שלכם נחשבת לתאונת עבודה. תאונת עבודה יכולה להסב נזקים ברמות שונות של חומרה, החל מנזקים שישביתו את העובד לכמה ימים, ועד לנכות קבועה. כך או כך, עבור נפגעי תאונת עבודה פיצויים זמינים דרך הגשת תביעות מסוימות. הנה מה שצריך לדעת על זה.

 

איך אפשר לקבל פיצויים לאחר תאונת עבודה?

תאונת עבודה יכולה לפגוש אתכם בכל מקום עבודה. בין אם אתם עובדים בשטח או במשרד, עם משקלים כבדים או עם ניירת, במשרה מלאה או משמרות – ברגע שאתם נפגעים במקום העבודה שלכם, בלי קשר לאופי העבודה בכלל, מדובר בתאונת עבודה. תאונת עבודה יכולה להסב נזק חמור לעובד, אך גם עבור נזק מינורי ניתן לקבל פיצויים. המשרד שלנו עוזר לנפגעי תאונת עבודה לקבל את הפיצויים שמגיעים להם, באמצעות שלוש תביעות עיקריות:

1. תביעת דמי פגיעה מהביטוח הלאומי
2. תביעת גמלת נכות מעבודה מהביטוח הלאומי
3. תביעת פיצויים עקב רשלנות של המעסיק

 

תאונת עבודה ופיצויים מידיים

למרות שתאונת עבודה נשמעת כמו דבר מסוכן, ישנם מקרים בהם הנפגע לא סובל מנזק משמעותי. עובד שהחליק במקום העבודה שלו אומנם יכול לשבור עצם בגוף, אבל הוא גם יכול פשוט לקבל מכה חזקה שתצריך ממנו בסך הכל כמה ימי מנוחה. עובד שנפגע בתאונת עבודה בצורה לא חמורה, יהיה זכאי לקבל דמי פגיעה מהביטוח הלאומי. אנו מסייעים גם למי שצריכים לתבוע דמי פגיעה מהביטוח הלאומי, מה שמומלץ לכל נפגע עבודה לעשות. חשוב לדעת על דמי הפגיעה את הדברים הבאים:

1. הם מוענקים לתקופה של לא יותר משלושה חודשים
2. הם משולמים עבור כל יום היעדרות עקב תאונת עבודה
3. גובה דמי הפגיעה הוא 75% משכר העובד הפצוע

 

תאונת עבודה ופיצויים במקרה של נכות

לצערנו, בחלק מהמקרים הפציעה בתאונת העבודה חמורה מאוד. פציעה חמורה היא למשל פציעה שהופכת את העובד שנפגע לנכה. נכות יכולה להיות קבועה או זמנית, אך בכל אופן היא בעלת השפעה גדולה מאוד על העובד, מבחינה רפואית ומבחינה בריאותית. ניתן לקבל פיצויים במקרה של נכות מעבודה באמצעות תביעת גמלת נכות מעבודה. משרד עו"ד שי סולטן עוזר לנפגעי תאונת עבודה לקבל פיצויים במידה והם הפכו לנכים, על ידי תביעת גמלת נכות מעבודה.

 

פיצויים בעקבות רשלנות של המעסיק – יש דבר כזה

תביעה נוספת שניתן להגיש בשביל לקבל פיצויים, והיא אינה קשורה כלל אל הביטוח הלאומי, היא תביעת פיצויים מהמעסיק. איך המעסיק שלכם קשור לתאונת עבודה? חלק לא קטן מתאונות העבודה היו יכולות להימנע, לו היה בוחר המעסיק להקפיד על כללי הבטיחות ולציית לחוק. מעסיק שלא עשה כך, התרשל ובעקבות הרשלנות שלו העובד עבר תאונה ונפצע, יהיה חשוף לתביעת פיצויים מצד העובד שנפגע. המשרד שלנו יעזור לכם להגיש גם את התביעה הזאת, כדי למקסם את הפיצויים שתוכלו לקבל.

 

הסתייעות בעורך דין תאונת עבודה ופיצויים

תביעות ביטוח לאומי ותביעות אזרחיות מצריכות מכם לקבל סיוע מעורך דין. סיוע מעורך דין תאונת עבודה ופיצויים. עורך דין זה מתמחה בתאונות עבודה, כך שכשתגיעו אליו הוא ידע לתת לכם את הייעוץ המדויק ביותר. הוא יוכל להסביר לכם איזה פיצויים רלוונטיים למקרה שלכם ואיזה תביעות כדאי לכם להגיש בעזרתו. כך עושה גם המשרד שלנו, שהעניק שירותים ללקוחות רבים ומרוצים.

 

מה תפקידו של עורך הדין במקרה של תאונת עבודה?

אז כיצד עוזר עורך דין תאונת עבודה ופיצויים לנפגעי תאונות עבודה? עורך הדין יסייע לכם בכמה דרכים. ראשית, הוא ישמע את מה שקרה לכם בדיוק ויעניק לכם ייעוץ ספציפי ואישי. במידה ותרצו להגיש תביעת ביטוח לאומי, עורך הדין יעשה עבורכם את החיים קלים, יתעסק בניירת וינחה אתכם בצורה ברורה בגין המסמכים שאתם צריכים לאסוף ולהגיש לו. במידה ומדובר בתביעה אזרחית נגד מעסיק שהתרשל, עורך הדין שלכם ינהל את התביעה מההתחלה שלה ועד הסוף. המשרד שלנו יבצע את כל הדברים הללו עבורכם, באמצעות הניסיון הרב שרכשנו לאורך השנים. עורך הדין יסייע גם בדברים הבאים:

1. ליווי במהלך הוועדה הרפואית
2. הגשת ערעור על החלטת הביטוח הלאומי
3. הכנה מקדימה של התובע לוועדה הרפואית

 

הוועדה הרפואית של הביטוח הלאומי

אם עברתם תאונת עבודה ופיצויים הם משהו שהכרחי לכם, עקב נכות שתאונת העבודה הותירה אתכם איתה, אתם תצטרכו לתבוע כאמור גמלת נכות מעבודה. במקרה כזה, תצטרכו להתייצב מול הוועדה הרפואית של הביטוח הלאומי, שתקבע את אחוזי הנכות שלכם ותשפיע על הפיצוי הכספי שתקבלו. המשרד שלנו יכין אתכם בצורה מקיפה ומדויקת לוועדה הרפואית.

 

הגשת ערעורים

הגשתם תביעה נגד הביטוח הלאומי לאחר תאונת עבודה ופיצויים לא התקבלו עבורכם, מכיוון שהביטוח הלאומי דחה את הטענות שלכם? המשרד שלנו יעזור לכם לקבל את מה שמגיע לכם. אנו נבחן את החלטת הביטוח הלאומי בצורה מעמיקה ונגיש ערעור כדי להפוך את ההחלטה שהתקבלה.

 

ליווי בנקודות שונות

סיוע נוסף שתוכלו לקבל מהמשרד שלנו הוא ליווי של עורך דין בוועדה הרפואית של הביטוח הלאומי. לא פשוט להתייצב מול הוועדה הרפואית, אך הדבר הכרחי במקרה של תביעת תאונת עבודה וקבלת פיצויים. כאן אנחנו ניכנס לתמונה, ונלווה אתכם במהלך הוועדה כדי שתצלחו אותה על הצד הטוב ביותר.

 

החשיבות בבחירת עורך דין

תביעת תאונת עבודה לקבלת פיצויים היא תביעה לכל דבר ועניין, גם אם היא לא מתנהלת בין כותלי בית המשפט. עורך דין יוכל לעשות עבורכם את ההבדל בין תביעה מוצלחת, לתביעה שלא תרצה אתכם. אנחנו נעזור לכם לצאת מרוצים מהתביעה, כפי שכבר עזרנו לנפגעי תאונת עבודה רבים.

הביטוח הלאומי הוא הגוף המבטח של אזרחי ישראל. הוא ממומן על ידי האזרחים, ובמקרים מסוימים מפצה אותם מבחינה כספית. אם עובד נפצע בתאונת עבודה, הוא זכאי לפנות אל הביטוח הלאומי ולתבוע פיצויים ממנו. ניתן לקבל דמי פגיעה עבור הימים שבהם העובד מושבת, וניתן לקבל גמלת נכות מהביטוח הלאומי עבור נכות שמקורה בתאונת עבודה.

עורך דין ביטוח לאומי שמתמחה בתאונות עבודה, הוא עורך הדין בעל הידע המעמיק ביותר בתביעות תאונות עבודה מהביטוח הלאומי, וכן בעל הניסיון הרלוונטי ביותר. הוא יסייע לכם בהגשת התביעה ובקבלת הפיצויים המקסימליים.

הוועדה הרפואית של הביטוח הלאומי היא זאת שתקבע את אחוזי הנכות של התובע, מה שישפיע על גמלת הנכות שהוא יוכל לקבל. עורך דין ביטוח לאומי ילווה את התובע במהלך הוועדה הרפואית עצמה, ויכין אותו מראש להתייצבות מול הוועדה.

בחלק מהמקרים, מחליטה הוועדה הרפואית של הביטוח הלאומי לקבוע אחוזי נכות נמוכים מדי עבור התובע, או לא לקבוע אחוזי נכות כאלו כלל. במקרים האלה ניתן לערער על ההחלטה של הוועדה הרפואית בסיוע עורך הדין שלכם, על מנת לשנות את ההחלטה.

תאונת עבודה פיצויים
תאונת עבודה פיצויים

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

עו"ד שי סולטן בפייסבוק | עו"ד שי סולטן בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 37 ביקורות
×
js_loader