תפריט

איך לקבל פיצוי מקסימלי בתביעת ביטוח סיעודי?

אדם במצב סיעודי הופך לתלוי כמעט באופן מוחלט בזולת לצורך ביצוע הפעולות הבסיסיות ביותר. הדבר פוגע בו ובסביבה שלו בצורה מובהקת מבחינה כלכלית. ביטוח סיעודי מאפשר קבלת פיצויים, שאמורים בין היתר גם לסייע למבוטח הסיעודי ולקרובים שלו. תוהים איך לקבל פיצוי מקסימלי בתביעת ביטוח סיעודי? המשיכו לקרוא.

 

הגשת תביעת ביטוח סיעודי

ביטוח סיעודי מאפשר לכל מבוטח לקבל פיצויים, במידת הצורך, במידה והוא הופך לסיעודי. מחלה קשה, תאונת דרכים, תאונת עבודה או פציעה בלתי צפויה – כל אלו עשויים להפוך גם אדם בריא במיוחד לסיעודי. באמצעות בחינת היכולת העצמאית לשכב ולקום, להתלבש ולהתפשט, להתנייד, לשלוט בסוגרים, להתרחץ ולאכול, ניתן לאבחן האם בן אדם מסוים הוא במצב סיעודי.

כאשר יש חשש שאדם מסוים נכנס למצב סיעודי, ניתן להגיש תביעת ביטוח סיעודי. אם תהיתם איך לקבל פיצוי מקסימלי בתביעת ביטוח סיעודי, תצטרכו קודם כל להגיש את התביעה כנגד הגוף המבטח. משרדנו יסייע לכם בהגשת תביעה כזאת.

 

פיצויים מקסימליים שתוכלו לקבל

הפיצויים שכל ביטוח מאפשר למבוטחים שלו לקבל עשויים להשתנות בהתאם למספר גורמים. כאשר אנו מדברים על תביעת ביטוח סיעודי, צריך לזכור שישנם שני סוגים של ביטוחים סיעודיים. הראשון הוא ביטוח סיעודי פרטי, והשני הוא ביטוח סיעודי של קופות החולים. כל ביטוח מאפשר תגמול אחר בהתאם למה שנקבע בין המבוטח לבין הגוף המבטח בפוליסה.

רבים שמחפשים איך לקבל את הפיצוי מקסימלי בתביעות ביטוח סיעודי כלל לא מודעים שניתן לקבל תגמולים בכמה צורו

  1. גמלה חודשית למבוטח מטעם חברת הביטוח או קופת החולים
  2. פיצויים בגין הוצאות של המובטח על נותן שירות סיעודי
  3. מתן שירות סיעודי מטעם חברת הביטוח ללא תשלום כספי

איך לקבל פיצוי מקסימלי בתביעת ביטוח סיעודי? באמצעות סיוע מאנשי מקצוע

מן הסתם, כל אדם ירצה שקרוב שלו שהדרדר אל מצב סיעודי יקבל את הפיצוי המקסימלי האפשרי בעת הגשת תביעת ביטוח סיעודי. למרות זאת, בלא מעט מקרים הפיצוי שמקבל המבוטח נראה קטן ביחס למצבו הרפואי או ביחס לתשלום הפרמיה.

לפני שאתם חושבים איך לקבל פיצוי מקסימלי בתביעת ביטוח סיעודי בעצמכם, כדאי שקודם כל תפנו אל איש מקצוע בעל הידע המתאים. המשרד שלנו מציע שירותים משפטיים שיסייעו לכם למקסם את הפיצויים שלכם.

 

למה דווקא עורך דין?

עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח סיעודי הם אנשי המקצוע שיוכלו לסייע לכם למקסם את הפיצויים שאתם רוצים לקבל בתביעת הביטוח שתגישו. תביעת ביטוח סיעודי היא תהליך מורכב. היא כוללת גם הגשת תביעה מצד אחד, וגם בחינה של המבוטח מהצד השני.

בעוד שחברות הביטוח השונות ושאר הגופים המבטחים לא ימהרו לשחרר כסף לטובת פיצויים ויותירו אתכם עם השאלה "איך לקבל את הפיצוי המקסימלי בתביעת ביטוח סיעודי?", עורך דין מיומן ומנוסה, כמו עורכי הדין שמעניקים שירותים משפטיים במשרדנו, יוכל לבחון כל חלק בתביעה מבחינה משפטית ולהשתמש בידע וביכולות המשפטיות שלו לטובתכם. אלו כמה סיבות לבחירת עורכי דין למשימה זא

  1. בקיאות משפטית ענפה
  2. ניסיון בעבודה מול הגופים המבטחים
  3. הכרת חוקי הביטוח הישראליים
  4. מיומנויות משפטיות רלוונטיות

 

פיצוי בהתאם לפוליסה

אחד הכללים המשמעותיים ביותר באיך לקבל פיצוי מקסימלי בתביעת ביטוח סיעודי הוא שהפיצוי ניתן בהתאם לפוליסה. אם אתם משלמים פרמיה מסוימת בעבור פוליסת ביטוח כלשהי, אתם לא תקבלו יותר ממה שהגוף המבטח התחייב עליו, אך מנגד אין סיבה שתקבלו פחות מכך.

גופים מבטחים רבים מערימים קשיים משפטיים על המבוטחים שלהם. הם מנצלים את חוסר הידע, הניסיון והמיומנות של המבוטח ושל קרוביו, וזאת על מנת לחסוך בהוצאות כספיות. משרדנו יעיין בפוליסה שלכם, יבין את מצבו הבריאותי של המבוטח וילחם בעבור קבלת הפיצוי המקסימלי.

 

ביטוח בקופת החולים וביטוח פרטי

כפי שכבר ציינו מקודם, ישנם שני סוגים של ביטוח סיעודי – ביטוח סיעודי פרטי וביטוח סיעודי בקופת החולים. ישנם הבדלים בין שני סוגי ביטוח אלו, שמשפיעים גם על היכולת שלכם לקבל את הפיצוי המקסימלי אליו אתם שואפים. באופן עקרוני, ניתן לקבל פיצוי גבוה יותר בתביעת ביטוח פרטי, אך העלויות של ביטוח זה נחשבות לגבוהות יותר.

 

מיקסום הפיצויים באמצעות ייעוץ מקדים

רבים לא יודעים זאת, אך ייעוץ מקדים במשרד עורכי דין המתמחה בביטוחים סיעודיים יכול לסייע לכם בעתיד לקבל את הפיצויים המקסימליים במקרה של תביעת ביטוח סיעודי. בייעוץ זה, כפי שמציע המשרד שלנו, תוכלו לקבל סקירה של סוגי הביטוחים השונים, מה ההבדלים ביניהם ואיזה סוגי כיסויים שונים ניתן לרכוש. הדבר יאפשר לכם בעתיד להנות מהפיצויים הגבוהים ביותר שמותאמים לכם.

 

ליווי מול חברת הביטוח

מי שמבטח את עצמו בביטוח סיעודי פרטי, ינהל את תביעת הביטוח שלו מול חברת הביטוח הפרטית בה הוא ביטח את עצמו. משרדנו יעניק לכם ליווי מול חברת הביטוח בכל שלבי התביעה, החל מהגשתה ועד לקבלת הפיצוי המתאים.

 

ליווי מול קופת החולים

לא מעט אנשים מבטחים את עצמם בביטוח הסיעודי שמציעות קופות החולים. גם ביטוח זה, שנדמה לפעמים כפשוט יותר להבנה, ישנם סעיפים שונים שבאמצעותם תוכלו למקסם את הפיצוי שתקבלו. משרדנו מעניק ליווי וייעוץ למי שמתכננים להגיש תביעת ביטוח סיעודי כזאת.

 

הגשת ערעורים למיקסום הפיצויים

גם אם חשבתם שגיליתם איך לקבל פיצוי מקסימלי בתביעת ביטוח סיעודי, אתם עשויים לגלות שחברת הביטוח דחתה את התביעה שלכם והשאירה את המבוטח ללא כל פיצוי. משרדנו צבר ניסיון בין היתר בהגשת ערעורים על החלטות כאלו, שבחלק גדול מהמקרים אינן מוצדקות. באמצעות הגשת ערעורים כאלו תוכלו למקסם את הפיצויים.

ביטוח סיעודי פרטי מאפשר לכם לקבל פיצויים בכמה צורות שונות. ניתן לקבל תשלום כספי חודשי מחברת הביטוח, שירות סיעודי מהחברה המבטחת או פיצוי כספי בעבור עלויות שירות סיעודי. כדי לקבל את הפיצוי המקסימלי ביותר, יש להגיש תביעת ביטוח סיעודי יחד עם עורך דין מיומן, לאחר עיון בפוליסה והבנת הפיצוי המקסימלי שתוכלו לקבל.

עורך דין הוא איש המקצוע בעל הבקיאות הגבוהה ביותר בחוק. כתוצאה מכך, הוא מכיר את חוקי הביטוח השונים שרלוונטיים להגשת תביעת ביטוח סיעודי. עורך דין ביטוח סיעודי הוא בעל הניסיון הרלוונטי בעבודה מול הגופים המבטחים השונים, מה שמקנה לו יתרון בהשגת פיצוי מקסימלי.

כאשר אתם מבטחים את עצמכם בביטוח סיעודי של קופת החולים, אתם יכולים לקבל מספר פיצויים בהתאם לגיל בו ביטחתם את עצמכם. מוטב מבעוד מועד להתייעץ עם איש מקצוע בכל הקשור לסוג הכיסוי ולמועד בו מומלץ לרכוש את הביטוח, כדי למקסם את הפיצויים בעתיד.

ניתן לקבל פיצויים כספיים ישירים מהגוף המבטח, פיצויים כספיים שאמורים לכסות על שירותים סיעודיים או פיצוי בדמות שירות סיעודי, וזאת בהתאם לביטוח הסיעודי שרכשתם.

איך לקבל פיצוי מקסימלי בתביעת ביטוח סיעודי?
איך לקבל פיצוי מקסימלי בתביעת ביטוח סיעודי?
רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

עו"ד שי סולטן בפייסבוק | עו"ד שי סולטן בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 37 ביקורות
×
js_loader