תפריט

מהם שירותי טרום סיעוד בהליך תביעת סיעוד?

פעמים רבות טיפול בתביעה לגמלת סיעוד לוקחת זמן, אך לתובע יש צורך מידי בעזרה סיעודית. יש לכך פתרון! מאמר זה יעזור לכם להבין מהם שירותי טרום סיעוד בהליך תביעת סיעוד, כיצד ניתן לקבל אותם ומהם הפרטים החשובים שצריך לדעת, הכל כדי שתוכלו למצות את זכויותיכם בצורה המיטבית.

 

כמה זמן אורך ההליך?

תביעה לגמלת סיעוד עלולה להיות הליך מורכב שעשוי לארוך מספר שבועות. לעתים קרובות, גם במהלך השבועות הללו מגיש הבקשה זקוק לסיעוד באופן מיידי. ניתן לקבל באופן זמני וללא תשלום שירות טרום סיעודי (שירות שניתן לפני קבלת התביעה), מחברה שנמצאת באיזור המגורים.

 

מי זכאי לקבלת שירותי טרום סיעוד

כדי לקבל עזרה טרום סיעודית, מגיש הבקשה צריך להימצא תוך כדי הליך של תביעה לגמלת סיעוד. ככל שמגיש הבקשה זקוק לעזרה באופן מיידי, טרם קבלת התביעה, הוא יהיה זכאי לקבלת השירות. בכל מקרה, כדאי להיוועץ בייעוץ משפטי בעת הגשת תביעה לגמלת סיעוד, והן בהגשת בקשה לעזרה טרום קבלת התביעה, לצורך הגעה לתוצאות טובות יותר, בזמן קצר יותר. ניתן למצוא מידע מקיף על אופן הגשת תביעה לגמלת סיעוד בקישור.

 

כיצד ניתן לקבל את השירות

ישנן מספר דרכים בהן ניתן לקבל שירותי טרום סיעוד במהלך הליך תביעת סיעוד:

הקריטריונים הנבחנים בבחינת הבקשה לשירותי טרום סיעוד

הקריטריונים שנבחנים דומים לבחינה שנעשית בעת החלטה על קבלת התביעה העיקרית, וכוללים את המצב המשפחתי, בדיקת ההכנסה, מידע על הוצאות וכו'. משום שהגשת תביעת טרום הסיעוד נעשית לאחר הגשת התביעה העיקרית ומטרתה לתת פתרון זמני למבקש, יבחנו בין השאר הדחיפות והנחיצות של מתן פתרון מיידי לתובע.

 

אני לא מרוצה מהשירותים או מנותן השירות שבחרתי

אם תרצה לשנות חלק מהשירותים המיידים שבחרת לקבל, להוסיף שירותים או לעבור לנותן שירותים אחר, הדבר אפשרי. כל שצריך לעשות הוא להגיש פנייה לעובד סוציאלי של ביטוח לאומי, בקישור הזה. נציגי ביטוח לאומי יעבדו את הבקשה, וככל שלא תהיה מניעה, יקבלו אותה.

 

היתרונות בבקשת שירות טרום סיעוד בהליך תביעת סיעוד

השירות ניתן בחינם. ניתן לקבל את השירות בהיקף של 6 שעות שבועיות, עד 30 יום בהתאם למשך בדיקת תביעת הסיעוד. בתום הבדיקה רשאי מקבל השירות להחליט האם הוא ימשיך לקבל את שירותי הסיעוד מהחברה בה בחר בעת הליך טרום הסיעוד, או לעבור לקבל את השירותים מחברה אחרת.

בקשת טרום הסיעוד יכולה לספק תמיכה חשובה למבקש הבקשה, תמיכה שיכולה להקל בצורה משמעותית על המבקש וכן על בני משפחתו והסביבה. כאמור, השירות ניתן בחינם, ולא נדרשת התחייבות להמשיך באותה החברה גם לאחר קבלת התביעה. 

 

מדוע כדאי לפנות לעורך דין לתביעות סיעוד

בעת תביעת הסיעוד העיקרית, וגם בבקשה לשירותי טרום תביעת סיעוד, יש יתרון גדול בהיעזרות בגורם מקצוע שלו הנסיון והידע הרלוונטיים בכל הקשור לניהול ההליך. למשרד עורכי דין שי סולטן ניסיון עשיר בניהול הליך מסוג כזה, והיסטוריה של הצלחה עבור הלקוחות. נשמח מאוד לעזור לכם בניהול ההליך, כדי שתוכלו לזכות בתוצאות הטובות ביותר עבורכם.

 

לסיכום

תהליך התביעה לגמלת סיעוד יכול להימשך מספר שבועות, ומותיר את התובע זקוק לטיפול סיעודי מיידי. למרבה המזל, שירותי טרום סיעוד זמינים לבעלי תביעה לגמלת סיעוד, ללא תשלום ומסופקים על ידי חברות הממוקמות באזור המגורים. 

כדי להיות זכאי לעזרה טרום סיעודית, על הפונה להיות בתהליך של תביעת גמלת סיעוד וזקוק מיידי לטיפול סיעודי. הפונה יכולה להגיש בקשה לשירותי קדם סיעוד בערוצים שונים, לרבות אתר המחלקה לשירותים חברתיים, בתי חולים, מרפאות קופות החולים והמוסד לביטוח לאומי. הקריטריונים לקבלת שירותי טרום סיעוד דומים לבחינת התביעה העיקרית, לרבות הכנסות, הוצאות ומצב משפחתי.

היתרונות של שירותי טרום סיעוד כוללים מתן טיפול סיעודי חינם עד 30 יום ואפשרות לבחור נותן שירותי סיעוד. פנייה לעורך דין מקצועי המנוסה בניהול תביעות סיעוד כמו משרד עורכי דין שי סולטן יכולה להגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה.

המונח שירותי טרום סיעוד בהליך תביעת סיעוד, מתייחס לשירותי סיעוד שניתן לקבל אחרי הגשת תביעת הסיעוד, אך לפני שהיא התקבלה על ידי ביטוח לאומי. במסגרת תקופה זו, זכאי התובע לשירותי סיעוד בחינם מחברה שנמצאת בקרבת מקום מגוריו.

הגשת הבקשה לשירותים סיעודיים טרם קבלת התביעה העיקרית היא פשוטה יחסית. השירותים הטרום סיעודיים ניתנים בחינם למי זכאי לכך. הגשת הבקשה יכולה לזכות את המגיש בשירותים חיוניים שיעזרו לו להתנהל בצורה קלה יותר. ככל שיש קושי מסוים בהגשת הבקשה, משרד עורכי דין שי סולטן ישמח לסייע.

ניתן להגיש את הבקשה בצורה עצמאית. ניתן להגיש את הבקשה באתר המחלקה לשירותים חברתיים, במרפאת קופת החולים, בבית החולים במקרה של אשפוז, באחד מסניפי ביטוח לאומי או באמצעות פנייה עצמאית לחברה הפועלת באיזור המגורים של המבקש.

כל תהליך פנייה לרשויות עשוי להתלוות ברגשות שליליים ובתחושה לא נעימה. פנייה באופן לא נכון עשוי גם להביא לתוצאות לא אידאליות עבור הפונה. מומלץ לפנות לגורם בעל מקצועיות וניסיון, שיכול לעזור בייעוץ והכוונה שיביאו לתוצאות אידאליות עבורכם. למשרד עורכי דין שי סולטן הידע והמקצועיות הדרושים בהגשת תביעת סיעוד, וכן בבקשות לשירותים טרום סיעודיים.

 

מהם שירותי טרום סיעוד בהליך תביעת סיעוד?
מהם שירותי טרום סיעוד בהליך תביעת סיעוד?
רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

עו"ד שי סולטן בפייסבוק | עו"ד שי סולטן בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 37 ביקורות
×
js_loader