תפריט

עורך דין תביעות ביטוח סיעודי

מהי תביעת ביטוח סיעודי?

תביעת ביטוח סיעודי, הינה תביעה המוגשת על ידי עורך דין תביעות ביטוח סיעודי המייצג את לקוחותיו וזאת על מנת לזכות את לקוחותיו בכספי פוליסת ביטוח הסיעוד בה הלקוחות מבוטחים. חשוב לדעת כי לא כל דחייה של חברת הביטוח בין תביעת ביטוח סיעודי יש לקבלה כראה וקדש ועורך דין ביטוח סיעודי יידע להביא לכם את הפיצוי באופן מהיר ויעיל הן אם המבוטח אינו מסוגל לבצע את פעולות ה-ADL על פי דרישת הפוליסה ובין אם הוא תשוש נפש.

לרוב הפיצוי הינו פיצוי חודשי למשך 36-60 חודשים בפוליסות הביטוח הסיעודי של קופות החולים, כאשר בפוליסת ביטוח סיעוד פרטיות הפיצוי יכול להגיע גם ל-10 שנים, תלוי ברמת התפקוד הסיעודי של המבוטח.

בס"ד

עו"ד ביטוח לאומי שי סולטן

האיש שלכם בחזית המשפטית

 

דחיית בקשת תביעת ביטוח סיעודי

לצערנו, ברוב המקרים ייתכן כי חברת הביטוח תדחה את תביעתכם לקבלת תגמולי ביטוח סיעודי מהפוליסה סיעודית מהסיבות כי המבוטח אינו עומד בתנאי הפוליסה. למען הסר ספק, לא תופתעו לדעת שהטיעונים אותן טוענת חברת הביטוח לא בהכרח מוצדקים ולעיתים המדובר ב- "שיטת מצליח" הנועדה לגרום לכם לוותר על תגמולי הביטוח הסיעודי המגיעים לכם.

משכך, מומלץ בחום כי בניהול תביעת ביטוח סיעודי מול חברת ביטוח תפנו לעורך דין תביעות ביטוח סיעודי המומחה בתחום ואשר ישיג לכם פיצוי מקסימלי.משרדנו המקבל ייצוג בתביעות ביטוח סיעודי ראשית בודק את גרסת חברות הביטוח והסיבות בגינן דחתה את תביעת הסיעוד אשר הוגשה לה. לאחר מכן אנו בוחנים את החומר הרפואי ולבסוף מגישים תביעה לבית משפט ככל שמשא ומתן מהיר אינו צולח.

חשיבות יתרה בניהול תביעות ביטוח סיעודי הינה שלרוב מצב המבוטח הסיעודי אינו מצב קל ולכן חשוב לפעול במהירות, באמינות ובנחישות על מנת להשיג את הפיצוי הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר.

 

מדוע לבחור בעורך דין שי סולטן לייצג אתכם בתביעת ביטוח סיעודי?

לעורך דין שי סולטן 100% הצלחה בתביעות ביטוח סיעודי, ולא קרה אף פעם שעו"ד שי סולטן לא השיג פיצוי ללקוחות משרדו בתביעות ביטוח סיעודי. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שעורך דין שי סולטן בודק מראש את סיכויי התביעה ומבצע ניהול סיכונים באופן שלא יסכן את לקוחותיו.

ניסיונו של עורך דין שי סולטן כעורך דין ביטוח סיעודי מול חברות הביטוח, וניסיונו כמייצג חברות ביטוח בעבר נותן לו את הכלים לדעת איך מתנהלת המחלקה המשפטית של חברת הביטוח והטכניקות לניהול משא ומתן יעיל בתביעות ביטוח סיעוד וכן בתביעות ביטוח נוספות כגון- תביעות ביטוח אובדן כושר עבודה, תביעות ביטוח חיים, תביעות תאונות אישיות ועוד.משרד עו"ד שי סולטן מתמחה במשפט מסחרי ובדיני ביטוח ונזיקין.

  • האמור לעיל הינו בגדר טור אישי, ואינו מהווה עצה כזו או אחרת לקוראים. הפועל על סמך האמור בטור, עושה זאת על אחריותו בלבד.
  • האמור לעיל כתוב בלשון זכר, אך מתייחס לשני המינים.
  • אין באמור לעיל כדי להוות ייעוץ משפטי, חוות דעת או תחליף ליעוץ משפטי אצל עו"ד, האמור לעיל אינו אלא תיאור כללי בלבד ולא מחייב של הנושאים. בכל מקרה ספציפי מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מעורך דין.
עורך דין תביעות ביטוח סיעודי
עורך דין תביעות ביטוח סיעודי
רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

עו"ד שי סולטן בפייסבוק | עו"ד שי סולטן בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 37 ביקורות
×
js_loader