תפריט

ביטוח לאומי תאונת עבודה

אנחנו משלמים מדי חודש לביטוח הלאומי, על מנת שברגע האמת נוכל לקבל פיצויים כספיים במידת הצורך. כאשר אדם מסוים נפגע בצורה משמעותית בתאונת עבודה, זה הזמן לפנות אל הביטוח הלאומי. תביעת ביטוח לאומי תאונת עבודה תאפשר לכם לקבל פיצויים כספיים שיסייעו לכם עם המצב הרפואי, הנפשי והכלכלי שאליו נכנסתם בעקבות תאונת העבודה.

 

מהי תאונת עבודה בישראל?

תאונה היא דבר בלתי צפוי, שאין ביכולתנו המלאה למנוע. בישראל החוק מבדיל בין כמה סוגים שונים של תאונות. אחת מהתאונות השכיחות ביותר בישראל היא תאונת עבודה. תאונת עבודה מוגדרת כתאונה שהתרחשה במקום העבודה ובזמן העבודה. במקרים מסוימים, גם תאונת דרכים בדרך אל העבודה שלכם או בדרך חזרה יכולה להיחשב כתאונת עבודה. משרד עו"ד שי סולטן מתמחה בהגשת תביעות ביטוח לאומי במקרה של תאונת עבודה. באמצעות הניסיון הרב שנצבר במשרד, אנו נסייע לכם לממש את הזכויות שלכם במידה ונפגעתם במקום העבודה שלכם.

 

ביטוח לאומי ותאונת עבודה

לא סתם ביטוח לאומי ותאונת עבודה מתקשרים אחד לשני. הביטוח הלאומי אחראי במידה מסוימת לפצות את אזרחי המדינה בעקבות מקרים שונים. בין היתר, במקרה של תאונת עבודה, ביטוח לאומי הוא הגוף שאותו ניתן לתבוע כדי לקבל פיצויים. ניתן לקבל מהביטוח הלאומי דמי פגיעה וגם גמלת נכות מעבודה. אנו נגיש עבורכם תביעת ביטוח לאומי בכלל ותאונת עבודה בפרט, כדי שתוכלו למצות את הזכויות שלכם. כך זה עובד:

1. תביעת דמי פגיעה מהביטוח הלאומי
2. תביעת נכות מעבודה מהביטוח הלאומי
3. התייצבות מול הוועדה הרפואית של הביטוח הלאומי
4. קבלת אחוזי נכות וגמלת נכות מעבודה

 

פנייה אל עורך דין ביטוח לאומי

נפגעתם במקום העבודה שלכם? אירע לכם נזק במהלך העבודה? נפצעתם בתאונת דרכים בדרך הביתה? בכל הסיטואציות האלו מומלץ ליצור קשר עם עורך דין ביטוח לאומי, כמו עורך דין שי סולטן, על מנת שתוכלו להבין האם ביכולתכם לתבוע את הביטוח הלאומי לקבלת פיצוי כספי מבחינה חוקית. עורך הדין ייבחן את המקרה שאירע לכם, יתשאל אתכם ויברר את הנזק שנותרתם איתו בעקבות התאונה. לאחר מכן הוא ימליץ לכם אם כדאי שתגישו תביעת פיצויים. אנו נלווה אתכם לאורך כל שלבי התביעה, ונדאג למיצוי זכויות מקסימלי מבחינתכם.

 

תביעת דמי פגיעה

אם אתם מחליטים לתבוע ביטוח לאומי לאחר תאונת עבודה שקרתה לכם, אתם צריכים קודם כל לתבוע דמי פגיעה מהביטוח הלאומי. דמי פגיעה הם תשלום שניתן מהביטוח הלאומי לעובד שנפצע בתאונת עבודה, וכתוצאה מפציעה זו הוא מושבת ונעדר ממקום העבודה שלו. המטרה של דמי הפגיעה היא קודם כל לתת תמיכה כספית מידית לעובד שנפצע. בנוסף, עובד שרוצה לתבוע גמלת נכות מעבודה יצטרך לתבוע קודם כל דמי פגיעה. המשרד שלנו יסייע לכם בהגשת התביעה באופן מהיר ויעיל לקבלת דמי פגיעה. אלו דברים נוספים שאנחנו ממליצים להכיר בכל הקשור לדמי פגיעה:

1. הם משולמים לתקופה של עד שלושה חודשים
2. הם שווי ערך ל-75% מגובה המשכורת של העובד הפצוע
3. קיימת תקרה מסוימת עבור דמי פגיעה שניתן לקבל

 

גמלת נכות מעבודה מהביטוח הלאומי

ישנם מקרים בהם הפציעה של העובד בתאונת העבודה חמורה במיוחד. עובדים מסוימים איבדו את כושר העבודה שלהם ופיתחו נכות חמורה. במקרים האלו יש מה לעשות, וניתן להגיש תביעה לקבלת גמלת נכות מעבודה. את התביעה הזאת תוכלו להגיש בסיוע עורך דין ביטוח לאומי ותאונת עבודה רק לאחר שהגשתם תביעה לקבלת דמי פגיעה. גמלת הנכות רלוונטית רק למי שנשאר עם נכות קבועה או זמנית לאחר תאונת העבודה, ואלו שלושת התוצאות האפשריות שלה:

התוצאות האפשריות שלה:
1. קבלת קצבה חודשית מהביטוח הלאומי
2. קבלת מענק כספי חד פעמי מהביטוח הלאומי
3. דחיית התביעה על ידי הביטוח הלאומי

 

הכנה לוועדה הרפואית עם עורך דין ביטוח לאומי

 

אחד הדברים המשמעותיים ביותר שעורך דין ביטוח לאומי ותאונת עבודה יכול לעשות עבורכם, הוא להכין אתכם לוועדה הרפואית של הביטוח הלאומי. וועדה זו קובעת למעשה את מה שתקבלו בתביעת גמלת נכות מעבודה. היא קובעת את אחוזי הנכות מהם אתם סובלים, שלפיהם נקבע מה תקבלו מהביטוח הלאומי. המשרד שלנו יכין אתכם בצורה מסודרת לוועדה הרפואית. בין היתר, נסביר לכם את הרכב הוועדה, מה יקרה בוועדה וכיצד עליכם להתנהל בוועדה.

 

וועדה רפואית של הביטוח הלאומי בתאונת עבודה

השלב החשוב ביותר בתביעת גמלת נכות מעבודה מהביטוח הלאומי לאחר תאונת עבודה, הוא התייצבות מול הוועדה הרפואית. כאמור, אותה וועדה היא בעלת משקל קריטי להאם תקבלו פיצויים כספיים משמעותיים מהביטוח הלאומי או לא, ובאיזה צורה. המשרד שלנו ילווה אתכם במהלך הוועדה הרפואית, כפי שהחוק מאפשר וכפי שמומלץ לעשות. אלו דברים נוספים שכדאי לדעת על הוועדה:

1. הוועדה מורכבת מאיש מזכירות שאחראי על תיעוד הוועדה ומלפחות רופא אחד
2. לרוב יהיה הקשר בין סוג הרופא שישב בוועדה לבין הנזק ממנו סובל התובע
3. יו"ר הוועדה יהיה רופא
4. הוועדה יכולה לשלוח את התובע לביצוע בדיקות נוספות לצורך קבלת החלטה

 

תשובה שלילית מהביטוח הלאומי

ישנם מקרים בהם למרות שנראה לתובע שהוא הולך לקבל פיצוי שמגיע לו מהביטוח הלאומי, הביטוח הלאומי בוחר בכל זאת לא לפצות את התובע. אם קיבלתם תשובה שלילית מהביטוח הלאומי, זה ממש לא הסוף. המשרד שלנו יעזור לכם להגיש ערעור כדי להפוך את החלטת הביטוח הלאומי.

 

עמדו על מה שמגיע לכם

פיצויים כספיים מביטוח לאומי לאחר תאונת עבודה הם מה שמגיע לעובד שנפגע בתאונת עבודה. הם עשויים לעשות הבדל משמעותי עבור מי שמצבו הכלכלי יכול להיפגע בצורה משמעותית עקב תאונת עבודה. אנו נעזור לכם לעמוד על מה שמגיע לכם מבחינה משפטית, באמצעות עורכי הדין של משרדנו.

הביטוח הלאומי הוא הגוף המבטח של אזרחי ישראל. הוא ממומן על ידי האזרחים, ובמקרים מסוימים מפצה אותם מבחינה כספית. אם עובד נפצע בתאונת עבודה, הוא זכאי לפנות אל הביטוח הלאומי ולתבוע פיצויים ממנו. ניתן לקבל דמי פגיעה עבור הימים שבהם העובד מושבת, וניתן לקבל גמלת נכות מהביטוח הלאומי עבור נכות שמקורה בתאונת עבודה.

עורך דין ביטוח לאומי שמתמחה בתאונות עבודה, הוא עורך הדין בעל הידע המעמיק ביותר בתביעות תאונות עבודה מהביטוח הלאומי, וכן בעל הניסיון הרלוונטי ביותר. הוא יסייע לכם בהגשת התביעה ובקבלת הפיצויים המקסימליים.

הוועדה הרפואית של הביטוח הלאומי היא זאת שתקבע את אחוזי הנכות של התובע, מה שישפיע על גמלת הנכות שהוא יוכל לקבל. עורך דין ביטוח לאומי ילווה את התובע במהלך הוועדה הרפואית עצמה, ויכין אותו מראש להתייצבות מול הוועדה.

בחלק מהמקרים, מחליטה הוועדה הרפואית של הביטוח הלאומי לקבוע אחוזי נכות נמוכים מדי עבור התובע, או לא לקבוע אחוזי נכות כאלו כלל. במקרים האלה ניתן לערער על ההחלטה של הוועדה הרפואית בסיוע עורך הדין שלכם, על מנת לשנות את ההחלטה.

ביטוח לאומי תאונת עבודה
ביטוח לאומי תאונת עבודה
רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

עו"ד שי סולטן בפייסבוק | עו"ד שי סולטן בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 37 ביקורות
×
js_loader