תפריט

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים

ילדיהם של קשישים במצב סיעודי, קורסים לא אחת תחת הנטל הכלכלי והרגשי הכרוך בטיפול בהורים הסיעודיים. במקרים רבים הדבר מותיר את בני משפחתם של הקשישים הללו נעדרי יכולת לסייע להם במימוש זכויותיהם הרפואיות מול המוסד לביטוח לאומי או מול חברת הביטוח, לה שילמו הקשיש/ה בעבור ביטוח סיעודי ממיטב כספם.

כדי להימנע ממצב בו הקשיש הסיעודי ובני משפחתו עומדים מול שוקת שבורה דווקא ברגע האמת, מן הראוי להסתייע במקרים כאלו בשירותיו של עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים.

 

כיצד מגישים לחברת הביטוח תביעות ביטוח סיעודי קשישים

לשם מימוש זכויות סיעודיות מחברת הביטוח, יש להגיש למבטחת טופס שנקרא "בקשה לפדיון ביטוח סיעודי". לטופס זה התובע נדרש לצרף אישורים רפואיים רלוונטיים, שמוכיחים את זכאותו למימוש הסעדים הנדרשים. לכאורה נשמע כי זהו תהליך פשוט יחסית. אך הלכה למעשה, לא כך הם פני הדברים.מידע נוסף על פוליסות ביטוח סיעודי

בס"ד

עורך דין שי סולטן

האיש שלכם בתחום הנזיקין

 

האם אפשר לממש את ביטוח הסיעוד ללא עזרתו של עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים?

למרות שבאופן עקרוני הגשת תביעת סיעוד לחברת הביטוח, לא אמורה להיות תהליך מורכב במיוחד, ומכאן שהמבוטח או בני משפחתו יכולים לבצע זאת בכוחות עצמם, בפועל החברות המבטחות בארץ נוטות להקשות מאוד על מבוטחיהן, דווקא ברגע בו הם הכי זקוקים לתמיכה.

למעשה, רבות מבין תביעות הביטוח הסיעודי לקשישים שמוגשות במדינת ישראל, נדחות כמעט אוטומטית, תחת תואנות שונות שמעלות חברות הביטוח, שלא אחת מתבררות כטענות שווא שעושות עוול של ממש למבוטחים ולבני משפחתם.

בס"ד

עו"ד ביטוח לאומי שי סולטן

האיש שלכם בחזית המשפטית

 

על הצורך בסיוע מעורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים

העלייה המתמדת בתוחלת החיים של האוכלוסייה בישראל, יצרה מצב שבו רכישת פוליסת ביטוח סיעודי הפכה למעין ברירת מחדל של ישראלים רבים. ביטוח סיעודי נועד לתכלית אחת והיא לאפשר למבוטחים לקבל תמיכה כלכלית מחברת הביטוח במקרה ותתרחש הידרדרות במצב בריאותם אשר בגינה לא יוכלו לתפקד יותר באופן עצמאי. 

לצערנו הרב, אף שתפקידם של ביטוחי הסיעוד הוא לכאורה לכסות את המבוטח בפני מצבים קשים אלו, בפועל כשמגיע הרגע להפעיל את הביטוח, רבים מבין המבוטחים בביטוחים סיעודיים מגלים כי אין להם כתובת, כאשר חברת הביטוח מנסה להתנער מחבותה כלפיהם בתואנות שונות ומשונות. 

במצב כזה, הדבר היחיד שנותר לעשות הוא לפנות לעזרתו של עורך דין תביעת ביטוח סיעודי לקשישים, ולבחון את הצעדים המשפטיים שניתן לנקוט כדי למצות את זכויותיו של הקשיש. 

 

מדוע נדרש סיוע משפטי על מנת לממש זכויות סיעודיות מלכתחילה?

בשל העדר ידע מקצועי בתחום הביטוח, אילוצי זמן ותקציב, וכן קשיים נפשיים – הם שהופכים את ההתמודדות עם הקשיים שמערימות חברות הביטוח על מבוטחיהן, לקשה במיוחד עבור קשישים סיעודיים ובני משפחתם. הטיפול באדם סיעודי, לא כל שכן – בקשיש במצב כזה, הוא מטבעו מאתגר מאוד ומצריך תעצומות נפש רבות עבור כל המעורבים.

במצב כזה, אין זה מפתיע שבני משפחתו של הקשיש שתביעתו למימוש זכויותיו הסיעודיות נדחתה על הסף, מתקשים לפנות את הזמן או הכוחות הנדרשים למאבק בחברת הביטוח. זוהי הסיבה לכך שסיוע משפטי של עורך דין תביעת ביטוח סיעודי לקשישים, הוא כה חיוני ונחוץ.

 

כך עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים יסייע לכם להתמודד עם המבטחת הסרבנית

בשורות הקודמות הסברנו מדוע קשישים ובני משפחתם שתביעת הסיעוד שלהם נדחתה על הסף, יפיקו תועלת מפנייה לליווי משפטי של עורך דין תביעת ביטוח סיעודי לקשישים. התועלת המרכזית הצומחת מקבלת סיוע משפטי מקצועי של עורך דין העוסק בתחום של מימוש זכויות סיעודיות, נגזרת מיכולתו לברר מהי סיבת הדחייה של תביעת הביטוח הסיעודי של הקשיש ולהתמודד בכלים משפטיים עם תואנות חברת הביטוח.

 

חשיבות הבירור של סיבת הדחייה של תביעת הביטוח הסיעודי לקשישים

כאשר עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים מגלה מהי הטענה שבגינה דחתה המבטחת את תביעת ביטוח הסיעוד של הקשיש, לא אחת הוא מבצע השוואה בין מסקנותיה של המבטחת לחוות הדעת אשר נתקבלה בנוגע למצבו הסיעודי של המבוטח במסגרת הוועדה הרפואית במוסד לביטוח לאומי.

כאשר מתברר כי ישנו הבל של ממש בין ממצאיה של הוועדה הרפואית במוסד לביטוח לאומי לבין המסקנות שעליהן ביססה חברת הביטוח את נימוקיה לדחיית התביעה, ישנו מקום לבחון האם נפל פגם בהתנהלותו של הבוחן הרפואי שחברת הביטוח שלחה לשם בדיקת התובע.

במצב מסוג זה, עשוי עורך הדין להמליץ על הגשת ערעור נגד החלטתה של חברת הביטוח ואף על הגשתה של תביעת נזיקין נגד המבטחת בגין ניסיונה להתנער מהתחייבויותיה כלפי המבוטח.

 

מדוע כדאי להתייעץ עם עורך דין תביעת ביטוח סיעודי לקשישים עוד בשלב רכישת הביטוח

כאשר אדם מחליט לרכוש פוליסת ביטוח סיעודי לקשישים או בכלל, הוא מניח מטבע הדברים, שדי בכך שהוא משלם תמורת כיסוי ביטוחי לחברת הביטוח, כדי שבמידה ויזדקק בבוא היום לסיוע בכיסוי טיפולים סיעודיים  – תהיה לו כתובת. אך כפי שרבים למדים על בשרם, הדרך למימוש הזכות לקבלת גמלת סיעוד מחברות הביטוח בישראל, רצופת מהמורות.

אין זה פלא, בהתחשב בעובדה שחברות הביטוח הן בראש ובראשונה גופים מסחריים ששואפים להגיע לרווח מקסימלי. אך אין באמירה זו כדי לרמוז כי מדובר חלילה במצב הוגן או לגיטימי. על מנת למנוע מבעוד מועד את האפשרות לכך שחברת הביטוח תנסה להתנער מכם ברגע האמת, חשוב מאוד להבין את "האותיות הקטנות" בביטוח הסיעודי המוצע לכם, עוד לפני שאתם רוכשים אותו.

זהו נושא שבו עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים, מוסמך לסייע בו וישמח לעזור לכם.הודות להיכרותו של עו"ד תביעות ביטוח סיעודי עם הטריקים השונים של חברות הביטוח, ברשותו מצויים הכלים לבחון את תנאי פוליסות הסיעוד, ולהבטיח שלא מופיעים בתנאי הפוליסה המוצעת לכם סייגים וחריגים העלולים להקשות עליכם במידה ותידרשו, חלילה, להפעיל אותה. 

 

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים – הכתובת שלכם למיצוי זכויותיכם הרפואיות

אחת ההוצאות הנכבדות והקבועות של ישראלים רבים, היא הפרמיה שהם משלמים לאורך שנים עבור פוליסת ביטוח סיעודי קשישים. לכאורה מדובר בהוצאה מתבקשת ומוצדקת, שאמורה לקנות שקט נפשי למבוטח. עם זאת, מימוש הזכויות של המבוטח נוטה להיות רצוף קשיים ומתסכל מאין כמוהו.

במצב שבו תביעת הסיעוד שלכם או של קרוב משפחתכם נדחית בידי חברת הביטוח, מתעורר הצורך לנקוט בפעולה משפטית בעזרתו של עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים.בקיאותו של עו"ד כזה בחוקי הביטוח העדכניים יכולה לקצר באופן ניכר את התהליך למימוש הזכויות של המבוטח ולכן מומלץ לשקול את הפנייה לעזרה משפטית מסוג זה, לחיוב.

 

בשורה התחתונה

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים הוא איש המקצוע הנכון לפנות לעזרתו במידה והתעוררו קשיים בעת מימוש הביטוח. הבנתו של עו"ד תביעות ביטוח בתחום הסיעודי ובחוקי הביטוח היא למעשה הבסיס למיצוי זכויותיכם במלואן, מול החברה המבטחת ו / או המוסד לביטוח לאומי. לכן מומלץ להקדים תרופה למכה ולפנות לייעוץ משפטי מקצועי אף שלפני שרוכשים ביטוח סיעודי קשישים.

זקוקים לסיוע של עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים? זה הזמן לפנות לעו"ד שי סולטן לקבלת סיוע משפטי מקצועי ללא התחייבות. בואו נדבר!

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים - עו_ד שי סולטן

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

עו"ד שי סולטן בפייסבוק | עו"ד שי סולטן בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 37 ביקורות
×
js_loader