תפריט

רשלנות רפואית התקף לב

מחפשים מידע על רשלנות רפואית של התקף לב? בעמוד זה תמצאו מידע על רשלנות באבחון או טיפול בהקשר של התקפי לב, ועל הליכי התביעה השונים.

מהו התקף לב?

אוטם בלב או כשמו המקובל "התקף לב", הינו מצב מסוכן העשוי להוביל לנכות חמורה בשל מחלות לב ואף, חלילה, למוות. שריר הלב עובד באופן רציף וללא הפסקה ולכן צורך דם באופן תמידי. הפרעה באספקת הדם ללב, ולו אף למספר דקות, עשויה לגרום לנזק בלתי הפיך.

במצב של אוטם שריר הלב ישנה הפרעה באספקת דם ללב עקב חסימה של אחד מעורקי הלב. ככל שהחסימה נמשכת זמן רב יותר, כך גדלים הסיכויים לנזקים בלתי הפיכים ולהופעת מחלות לב, לכן, ישנה חשיבות עליונה לאבחן מצב מסוכן זה כמה שיותר מהר ולטפל בו מיד.

בס"ד

עורך דין שי סולטן

האיש שלכם בתחום הנזיקין

 

רשלנות באבחון התקף לב

איחור באבחון בהתקף לב, עשוי להוות רשלנות רפואית ולזכות הנפגע או במקרה פטירה חלילה- יורשיו החוקיים, בפיצויים. האיחור בטיפול בהתקף הלב יכול להיות בשל טעות באבחנת תלונות החולה ולחילופין התעלמות מתלונות החולה.

כיום ישנם מגוון פתרונות למניעת התקף לב ופתרונות לזיהוי מוקדם של גורמי סיכון להתקף לב. במצב בו לא מאבחנים בזמן התקף לב על אף שקיימים תסמינים המעידים על סיכון גבוה להתקף לב, ולחילופין לא מגישים טיפול מציל חיים או טיפול מניעה להתקף לב, אזי קמה לנפגע עילה לתביעת רשלנות רפואית התקף לב.

 

טיפול רשלני בהתקף לב

לצד רשלנות רפואית באבחון, ישנם גם מקרים של רשלנות בטיפול, במסגרתם, אובחן המטופל כחווה התקף לב, אולם הטיפול הרפואי שניתן לו היה שגוי וגרם לנזק אשר ניתן הי למניעה, לדוגמא: טיפול תרופתי לא מתאים, ביצוע הליך כירורגי שגוי ומיותר ועוד.

בנוסף, רשלנות רפואית בטיפול יכולה לבוא לידי ביטוי אף לפני התרחשות התקף לב (לדוגמא טיפול מניעתי של כדורים, שינוי באורח חיים) ואם הרופא המטפל לא הנחה את החולה איך למנוע התקף לב ומה הם הגורמים המסכנים את אותו חולה ומגבירים את הסיכוי ללקות בהתקף לב, אזי קמה עילה של רשלנות רפואית בטיפול התקף לב.

 

רשלנות רפואית התקף לב – הגשת תביעה

תביעות בעקבות רשלנות רפואית התקף לב הינן תביעות מורכבות בעלות אופי וגוון שונה. אם אתם חושדים שהיתה רשלנות רפואית התקף לב ואשר בגינה נגרם לכם או לקרוביכם נזק, צרו עמנו קשר לקביעת פגישת ייעוץ ראשונית. דבר ראשון מומלץ לפנות אל עו"ד רשלנות רפואית התקף לב שידע לייעץ, להעריך האם יש כאן קייס או לא ומהם הסיכויים לתביעה מוצלחת.

 

  • משרד עו"ד שי סולטן מתמחה בדיני ביטוח, נזיקין, רשלנות רפואית ובמשפט מסחרי.
  • האמור לעיל הינו בגדר טור אישי, ואינו מהווה עצה כזו או אחרת לקוראים. הפועל על סמך האמור בטור, עושה זאת על אחריותו בלבד.
  • האמור לעיל כתוב בלשון זכר, אך מתייחס לשני המינים.
  • אין באמור לעיל כדי להוות ייעוץ משפטי, חוות דעת או תחליף ליעוץ משפטי אצל עו"ד, האמור לעיל אינו אלא תיאור כללי בלבד ולא מחייב של הנושאים. בכל מקרה ספציפי מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מעורך דין.
רשלנות רפואית התקף לב
רשלנות רפואית התקף לב
רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

עו"ד שי סולטן בפייסבוק | עו"ד שי סולטן בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 37 ביקורות
×
js_loader