תפריט

מחלות קשות – מה הביטוח מכסה?

מחלות הן דבר בלתי צפוי. גם האנשים הבריאים ביותר יכולים להפוך לחולים, בין אם זה תוך רגעים ספורים ובין אם זה לאחר תהליך ארוך. מחלות קשות עשויות להסב נזקים משמעותיים, שיבואו לידי ביטוי גם בפן הכלכלי אצל החולה. ביטוח מחלות קשות מסייע להתמודד כלכלית עם מחלות כאלו. על ביטוח מחלות קשות, מה הוא מכסה וכל מה שכדאי לדעת עליו, נפרט במאמר הבא.

 

ביטוח מחלות קשות

אם חליתם במחלה קשה, ביטוח מחלות קשות הוא הביטוח שיוכל לסייע לכם מבחינה כלכלית בזמן ההתמודדות שלכם ותקופת הטיפול במחלה. ישנן לא מעט מחלות המוגדרות בישראל כמחלות קשות. מחלות אלו כוללות לרוב תסמינים וסימנים שפוגעים בצורה משמעותית באיכות חייו של החולה.

ביטוח מחלות קשות יאפשר לכם לקבל פיצויים שיסייעו לכם בעיקר מבחינה כלכלית, שכן הפגיעה באיכות החיים באה לידי ביטוי גם ביכולת של החולה להתפרנס ולכלכל את עצמו. עם סיוע משפטי ממשרדנו תוכלו לממש את הביטוח ולקבל את הכיסוי הביטוחי במלואו.

 

ביטוח מחלות קשות – מה הביטוח מכסה בעצם?

רבים שואלים את עצמם כאשר הם מתלבטים אם לעשות ביטוח מחלקות קשות מה הביטוח מכסה, ולמעשה מדובר בביטוח שיכול לסייע לכם בצורה כספית ישירה. ביטוח זה הוא חלק מביטוח בריאות פרטי.

לא כל אחד חייב לכלול סעיף של מחלות קשות בביטוח הפרטי שלו, אך מי שיכלול סעיף כזה יוכל לקבוע סכום כספי מסוים, אותו תשלם חברת הביטוח במקרים של מחלה קשה שתצוץ למבוטח, ובתמורה התשלום החודשי לחברת הביטוח של המבוטח יהיה גדול יותר. אם שאלתם את עצמכם מה בנוגע לביטוח מחלות קשות מה הביטוח מכסה, אפשר לומר שבפשטות הוא מציע לכם מעיין קצבה חודשית מטען חברת הביטוח הפרטית.

מימוש ביטוח מחלות קשות

אחד החלקים הקשים ביותר בכל מה שקשור לביטוח בריאות פרטי, הוא המימוש שלו. חברת הביטוח שלכם אומנם מתחייבת לבטח אתכם ולעמוד לצידכם ביום שבו תהיו זקוקים לה, אך חשוב לזכור שמדובר בחברה פרטית. בתור חברות כאלו, חברות הביטוח בררניות מאוד בכל מה שקשור להוצאת הכספים שלהם, גם אם זה אמור להיות לטובת הלקוחות.

משרדנו יאפשר לכם, באמצעות סיוע משפטי, לממש בצורה האידיאלית ביותר את הפוליסה של ביטוח מחלות קשות ומה שהביטוח מכסה.

 

מדוע כדאי להיעזר בשירותיו של עו"ד 

לא סתם ישראלים רבים בוחרים להתייעץ ולהיעזר בשירותים שמציעים משרדי עורכי דין, כמו משרדנו, כאשר צריכים לפנות אל חברת הביטוח שלהם לצורך מימוש פוליסת הביטוח באמצעות הגשת תביעה לחברה המבטחת. חברות הביטוח חזקות יותר מהאזרח הממוצע, כאשר הידע המשפטי שלהן, יחד עם האמצעים המשפטיים שלהן, יוצרים עבורם יתרון על המבוטח.

לכאן נכנס משרד עורכי דין שמתמחה בעבודה מול חברות הביטוח, כמו משרדנו. אנו נעניק לכם את השירותים המשפטיים ההכרחיים והיעילים ביותר בכל מה שקשור לביטוח מחלות קשות ומה שהביטוח מכסה מבחינתכם. בין היתר, משרדנו יציע לכם:

  1. ייעוץ משפטי במקרה שמופיעה אצלכם מחלה קשה
  2. ייצוג משפטי מול חברת הביטוח
  3. ליווי לאורך הליך משפטי מול חברת הביטוח 
  4. הסברת פוליסת ביטוח מחלקות קשות ומה הביטוח מכסה במקרה שלכם
  5. סיוע בהגשת ערעור על החלטת חברת הביטוח
  6. בירור התשלומים שלכם לחברת הביטוח והאם הם סבירים וחוקיים

 

קשיים מצד חברת הביטוח

חברת הביטוח עשויה להרים קשיים על המבוטחים שלה בהרבה מאוד מקרים. גם אם יצא לכם לבדוק על ביטוח מחלות קשות ומה הביטוח מכסה מבחינתכם, אתם עשויים למצוא את עצמכם עומדים מול טענות של חברת הביטוח, שמצידה ביצעה בדיקות שקובעות כי עליכם לקבל פחות כסף ממה שאתם חושבים שמגיע לכם.

לא מעט אנשים מעדיפים להימנע מוויכוח עם חברת הביטוח, גם מתוך האמונה שחברת הביטוח צודקת. לפעמים אמונה זאת עשויה להיות מוטעית. התייעצות עם עורך דין מטעם משרדנו תאפשר לעורך הדין להבין האם חברת הביטוח מערימה עליכם קשיים שלא בצדק.

 

הגשת ערעורים 

חברות הביטוח דוחות מדי שנה כמויות גדולות של בקשות או תביעות מצד המבוטחים. בחלק לא קטן מהמקרים הללו, לקוח עם ביטוח מחלות קשות שבדק מה הביטוח מכסה, גילה שהנימוק של חברת הביטוח אינו צודק, וזאת באמצעות סיוע מעורך דין.

 

סיוע מעו"ד מנוסה

כאשר אתם עומדים מול חברת ביטוח, בין אם מדובר על ביטוח מחלות קשות ובירור מה הביטוח מכסה ובין אם מדובר על סוגיה אחרת, סיוע מעורך דין יכול לעשות את ההבדל בין השגת המטרה שלכם לבין כניסה אל מצב כלכלי קשה. משרדנו מנוסה במתן שירותים משפטיים ללקוחות מול חברות הביטוח. באמצעות ניסיון זה נעזור לכם להשיג את מה שמגיע לכם.

 

מה שכתוב בפוליסה 

כל מבוטח יכול ליצור לעצמו כיסוי ביטוחי שונה, וזאת באמצעות פוליסה שונה שהוא חותם עליה מול חברת הביטוח. מה שכתוב בפוליסה זה מה שקובע מבחינה משפטית. משרדנו יעיין בפוליסה שלכם ויבין יחד איתכם מה האפשרויות הטובות ביותר עבורכם.

 

כמה אתם משלמים על זה?

התשלום לחברת הביטוח בגין ביטוח מחלקות קשות ומה שהביטוח מכסה הם שני דברים שכרוכים אחד בשני. ככל שהתשלום גבוה יותר, כך הסכום הכספי שתוכלו לקבל מהחברה המבטחת גבוה יותר. זה דבר שכדאי וניתן לבדוק בין חברות שונות, על מנת שבעתיד מיצוי התנאים שלכם יהיה משתלם יותר.

 

ייעוץ משפטי מעורך דין מנוסה  

לא בטוחים באיזה צעד לנקוט? לא יודעים האם כדאי לכם להגיש כרגע תביעה בכל מה שקשור לביטוח מחלות קשות ולמה שהביטוח מכסה? משרדנו מעניק בין הייתר גם שירותים של ייעוץ משפטי, למבוטחים בביטוח מחלות קשות במקרים שונים. באמצעות ייעוץ זה תוכלו להבין באיזה פעולה עליכם לנקוט וכיצד.

ביטוח מחלות קשות יאפשר לכם לקבל תמורה כספית במידה ולקיתם במחלה קשה. כאשר אתם רוכשים פוליסה של ביטוח מחלות קשות, תוכלו לבחור האם לבטח את עצמכם כנגד מחלה קשה ספציפית, או כנגד קבוצה של מחלות קשות, כמו מחלות לב למשל.

ביטוח מחלות קשות הוא חלק מביטוח הבריאות הפרטי. כאשר תפנו אל חברת ביטוח פרטית כדי לחתום על פוליסת ביטוח כלשהי, תוכלו לכלול בה גם סעיף שיבטח אתכם בעתיד נגד מחלות קשות.

עורך דין שמתמחה בביטוחים של חברות פרטיות הוא בעל הידע והבקיאות הנדרשת בכל מה שקשור להתעסקות המשפטית בנושא. במידה ואתם נאלצים לתבוע את הביטוח כדי לקבל פיצויים, או במידה ואתם רוצים להגיש ערעור על החלטת הביטוח למשל, עורך הדין יהיה איש המקצוע שיוכל לתת לכם את הסיוע הדרוש.

ביטוח מחלות קשות עובד בצורה פשוטה יחסית. המבוטח בוחר להוסיף תשלום מסוים לביטוח הבריאות הפרטי שלו, כאשר כנגד אותו תשלום ייקבע סכום כספי אותו יקבל המבוטח במידה והוא יהפוך לחולה במחלה קשה. ככל שהסכום שישלם המבוטח גבוה יותר, כך הוא יקבל יותר כסף מחברת הביטוח.

מחלות קשות – מה הביטוח מכסה?
מחלות קשות – מה הביטוח מכסה?
רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

עו"ד שי סולטן בפייסבוק | עו"ד שי סולטן בלינקדאין | מייל אישי: [email protected]

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 37 ביקורות
×
js_loader